Klacht KPN: KPN alles in een, al 4 weken storing

Eric Boersen

Het is een lang verhaal maar zal bij het begin beginnen.
4 weken geleden deed opeens niks het meer
Na lang bellen kwam er uiteindelijk een monteur thuis lang maar die kwam er achter dag het probleem in het kpn huisje zat hier in de straat
Na een week zonder tv en internet werd dit eindelijk verholpen
Maar vervolgens bleek de 2e tv ontvanger van de slaapkamer stuk
Tot 2 maal toe een nieuwe opgestuurd gekregen maar die bleken het ook niet te doen (foutcode 12)
Vervolgens kwam er een monteur thuis maar die begreep ook niet wat de ontvanger het niet deed
Hij zij dat ik gebeld zou worden door kpn omdat er een expert langs zou komen maar kreeg geen telefoon
Later meerdere keren weer zelf terug gebeld en telkens zeggen ze dat er aan wordt gewerkt
Maar als klap op de vuurpijl bleek afgelopen donderdag dat mijn tv ontvanger in de kamer en de telefoon het opeens ook niet meer te doen
Ook het internet is zo traag geworden dat het eigenlijk niet meer werkt
Wordt er knetter gek van

Dat er gecommuniceerd wordt met mij door de mensen die met mijn storing bezig zijn
En dat er aangewerkt wordt totdat het verholpen is
Het probleem zit hem in de kpn centrale dat zegt kpn zelf ook dus is het schandalig dat ik hier voor moet boeten
Ook heb ik inmiddels een maand voor niks abonnement betaalt
Het ergste is dat ik ook nog een bedrijf heb en dus niet zonder internet en telefoon kan
De inpact is enorm
Ik wordt niet gehoord is om gek van te worden

KPN
    Geachte Heer Boersen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?