Klacht KPN: KPN anuleert eigenhandig zonder aankondig bestelling van klant

Spapens1

Overgang van Onsbrabantnet naar KPN loopt zeer problematisch. Na het afzeggen van een eerste afspraak kon men niet direct een afspraak inplannen in de doormij gewenste periode. Men zou mij hierover terugbellen. Helaas is dit niet gebeurt op de doormij doorgegeven nummer. Wel een email gekregen om terug te bellen op een 0800 nummer welke in vanuit het buitenland niet kan gebellen. Gezocht om internet maar helaas geen normaal nummer gevonden. Verder is Antwoorden op de email is niet mogelijk wat ook al heel vreemd is dat je via het gelijke kanaal kunt communiceeren.

Enkele weken later en 1 dag voordat ik zelf in Nederand ben, krijg ik per email een anulering van mijn bestelling. Nu ik in NL ben verzoek ik toch het 0800 nummer te bellen. Helaas kan de KPN niets voor mij doen het is een bestelling van OBN. He? Maar KPN anuleert deze. Goed dan maar weer OBN gebeld op een normaal 040 netnummer op aanwijzen van KPN maar daar kon men niets meer voor mij doen. Uw bestelling is verlopen. En ja eind augustus wordt u afgesloten. Hallo ik heb een contract!!!

KPN is volgens mij niet de sterkste in communicatie. Ik heb zelf niet om deze overgang gevraagt. Ik was altijd een tevreden klant van OBN. Mijn voorgevoel van de hele actie is ook waarheid geworden en kan in een woord als waardeloos worden opschreven.

MVG John S

Gewoon mijn bestelling doorvoeren

KPN
    Geachte heer Spapens,

KPN Klantenreacties CMT
    Spapens1
    Inmiddels is mijn bestelling opnieuw geopend en staat er een nieuwe afspraak ingepland voor de aansluiten. Ik vermoed na tussenkomst van een speciale afdeling binnen de klantenservice

Ook een klacht indienen over KPN?