Opgelost door KPN: KPN behandeld niet "het recht van verzet"
Details
De klacht
Ondanks diverse verzoeken ons niet meer telefonisch te benaderen i.v.m. telemarketing (internet, telefonie, etc.) blijft KPN hiermee doorgaan. KPN zegt aan het eind van de telefoongesprekken dat we ons kunnen aanmelden bij het "Bel-Me-Niet register". Als we vertellen dat we dat lang geleden al gedaan hebben, zegt KPN dat zij daar in ons geval geen gebruik van behoeven te maken omdat we immers een contact (klant) zijn. Als we vragen hoe we deze ongewenste activiteit van KPN dan kunnen stoppen zeggen ze dat al het mogelijke gedaan is. KPN liet na ons te melden dat er de mogelijkheid bestaat van "het recht van verzet". Vandaag (3-okt-2013 tussen 12:55 en 12:25 uur) heb ik KPN telefonisch gesproken over dit recht en dat we daar aanspraak op willen maken. Zij hebben aangegeven dat de enige mogelijkheid is gebruik te maken van het BMN register en dat ze niets meer voor ons konden doen. Graag een oplossing. B.V.D.De oplossing
Deze ongewenste telemarketing beëindigen. En eenvoudig maken gebruik te maken op "recht van verzet":1. Melden dat de mogelijkheid bestaat gebruik te maken op "recht van verzet"
2. Eenvoudige verwerking/activering "recht van verzet". Dus zodra een klant meld er gebruik te van willen maken dat dat voldoende is en dat KPN de rest regelt. Met moet niet nodig zijn na een half uur te worden doorgeschakeld het eind van de actie is: "we kunnen niets voor u doen".
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.