Opgelost door KPN: KPN behandeld niet "het recht van verzet"

GaNet

Ondanks diverse verzoeken ons niet meer telefonisch te benaderen i.v.m. telemarketing (internet, telefonie, etc.) blijft KPN hiermee doorgaan. KPN zegt aan het eind van de telefoongesprekken dat we ons kunnen aanmelden bij het "Bel-Me-Niet register". Als we vertellen dat we dat lang geleden al gedaan hebben, zegt KPN dat zij daar in ons geval geen gebruik van behoeven te maken omdat we immers een contact (klant) zijn. Als we vragen hoe we deze ongewenste activiteit van KPN dan kunnen stoppen zeggen ze dat al het mogelijke gedaan is. KPN liet na ons te melden dat er de mogelijkheid bestaat van "het recht van verzet". Vandaag (3-okt-2013 tussen 12:55 en 12:25 uur) heb ik KPN telefonisch gesproken over dit recht en dat we daar aanspraak op willen maken. Zij hebben aangegeven dat de enige mogelijkheid is gebruik te maken van het BMN register en dat ze niets meer voor ons konden doen. Graag een oplossing. B.V.D.

Deze ongewenste telemarketing beëindigen. En eenvoudig maken gebruik te maken op "recht van verzet":
1. Melden dat de mogelijkheid bestaat gebruik te maken op "recht van verzet"
2. Eenvoudige verwerking/activering "recht van verzet". Dus zodra een klant meld er gebruik te van willen maken dat dat voldoende is en dat KPN de rest regelt. Met moet niet nodig zijn na een half uur te worden doorgeschakeld het eind van de actie is: "we kunnen niets voor u doen".

KPN
    Geachte heer/mevrouw Gouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Geachte medewerker van KPN,
    Bedankt voor uw snelle reactie. Ik hoop dat het probleem m.b.t. het niet in behandeling nemen van "recht van verzet" snel wordt opgelost. Niet alleen voor mij maar ook anderen die er last van hadden en/of zullen gaan krijgen. Ik vond in de lange lijst met KPN gerelateerde klachten ook anderen met hetzelfde probleem zie b.v. klacht # 36396 (2-okt-2013). Vroeger had KPN een goed imago. Maar ongewenste agressieve marketing brengt dat in gevaar.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Gouw, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    GaNet
    KPN heeft belooft mij niet meer telefonisch te benaderen voor marketing doeleinden. Ik ga er vanuit dat ze die belofte nakomen. Waarom dit zo lastig te realiseren viel en waarom eerder verteld was dat het "bel-me-niet" register de enige mogelijkheid was maar dat er geen oplossing is voor klanten is nog onduidelijk. Ook is onduidelijk of anderen ook deze moeizame weg moeten gaan, om niet meer voor telefonische marketing benaderd te worden.

GaNet

Ook een klacht indienen over KPN?