Opgelost door KPN: KPN bel-sms abonnement.(0629086180)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59008
Gebruiker
José
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bovenstaand abonnement van 2009, onbedoeld niet opgezegd bij
aanschaf nieuw toestel+abonnement in 2011, verlengd in 2013 en recent in maart 2014.
Locatie: KPN-winkel, Oss.
Men heeft mij destijds verzekerd, dat opzegging automatisch geregeld was.
Ik heb inmiddels elke maand een bedrag van Euro 15,84 voor een in mijn beleving
al lang opgezegd abonnement dus ten onrechte betaald.
Ik verzoek restitutie van het teveel betaalde bedrag over de periode 2009 t/m
mei 2014.
Heb zojuist abonnement geannuleerd, dat per 1 juni 2014 uiteindelijk vervalt.
Henk José
Lange Weide 17
5397 AG Lith.



De oplossing

Restitutie van teveel en ten onrechte betaalde maandelijkse termijnen van Euro 15,84

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    José
    Datum
    Tevreden over aangekondigde afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
José
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen