Klacht KPN: KPN belazerd vaste klanten die onbeperkt bundel hebben en willen van die klanten af.

vossie1978

Geachte Mevrouw/Meneer,
Ik krijg deze bericht (28-04-2017) van KPN Mobiel ik heb een KPN Basic Onbeperkt internet extra snel en wordt zomaar omgezet naar 10 GB internet bundel mag dit zomaar?
Lees het bericht hieronder wat ze me stuurde!
( Beste klant, 1 juni 2017 wijzigt uw KPN mobiel abonnement. Uw onbeperkt internetbundel wordt dan automatisch omgezet in een internetbundel van 10 GB. Vanaf dan kunt u uw abonnement gratis gebruiken in heel de EU. Uw abonnement kosteloos opzeggen? Bel dan 0800-0116. Meer info? kpn.com/wijzigingeu.htm )

Nu is mijn vraag kan dit zomaar ik heb al jaren lang KPN Basic Onbeperkt internet bundel en ze zetten het zo maar om naar 10 GB ik heb hier niet om gevraagd!
En dat ik dan in de EU kan internetten boeit mij ook niet ik leef hier in Nederland
en heb daar mijn abonnement toen de tijd op afgesloten en ben met de huidige voorwaarden die ik al jaren lang heb zeer tevreden mee.
Ik wil aan jullie vragen of dit zomaar kan ik heb toen der tijd onbeperkt eindeloos snel afgesloten kunnen ze dat zo maar naar 10 GB zetten? ( ter wel ik al jaren recht op heb en betaald heb).
Als je de klantenservice belt krijg je de mededeling dit gaat gebeuren en je kunt je abonnement opzeggen of een ander goed koop abonnement afsluiten ter wel ik nu een goed koop abonnement heb!! ( zo gaan ze dus met vaste klanten om)
Ik krijg het gevoel dat ze mijn abonnement die ik vele jaren geleden afgesloten heb willen stop zetten en mijn rechten wat ik toen der tijd heb afgesloten af willen pakken.
Ik vind dat KPN mij nu zwaar benadeeld in mijn rechten wat ik toen de tijd af heb gesloten, als ik een contract afsluit met onbeperkt eindeloos snel internet dan ga ik daar vanuit dat zo blijft tot ik mijn contract opzeg.!
En dat er uit Brussel regels komt voor internet door heel EU is mijn probleem niet dan moet KPN mij onbeperkt internet gewoon door heel EU geven en niet zeggen nee we gaan het naar 10 GB zetten.
Of heb ik dit nu verkeerd begrepen?
Ik kan er nog lang over door praten maar neem aan dat jullie dit wel snappen en hoop ook dat jullie het kunnen uitzoeken of dit wel zomaar kan?
In afwachting op jullie reactie, teken ik,

Martijn vos

dat ik gewoon mijn onbeperkt internet bundel hou en dat ze dit niet mogen veranderen wat ik jaren geleden heb afgesloten! ik koop ergens een auto op de voorwaarden die ik heb afgesloten en jaren later draaien we het terug kan toch niet!!

KPN
    Geachte heer/mevrouw Vos,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Vos,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 81.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?