Opgelost door KPN: KPN beloofd dingen maar maakt ze niet waar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 254306
Gebruiker
petertjep
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben vorig jaar door mevr. [naam verwijderd door moderator] een korting gekregen omdat wij na het verhuizen in onze wijk Leiden Stevenshof geen goede dekking hadden. Die dekking is nog steeds niet goed . Deze mevrouw gaf mij na de vraag wat er ging gebeuren bij het eventueel verlengen van het abonnement het antwoord dat de korting niet ging vervallen omdat wij immers niet naar een andere woning gingen niet zou vervallen. Nu op het moment dat het moet gaan gebeuren geeft deze mevr. van de KPN NIET thuis en laat ze de korting vervallen. Wij hebben nu een keuze om over te stappen. Blijkbaar wil KPN snel van zijn klanten af. Ze houden zich dus niet aan hun afspraken. Wij zijn verder met het pakket wat wij hebben tevreden maar worden dus nu verplicht om het KPN compleet op te gaan zeggen. Erger nog. Er moet dan nog 1 mobiel abonnement doorlopen. KPN HOUD ZICH DUS NIET AAN ZIJN WOORD . JAMMER . Ik zal dit ook gaan verkondigen aan al mijn familieleden en ook KPN niet verder adviseren. Wij konden in het scherm in de winkel zien dat de korting in de systemen van KPN het BQS of BOS systeem vermeld stond tot 2099 maar ook op de verlengdatum van het abonnement. Blijkbaar is deze mevrouw buiten haar boekje gegaan en is zij terug gefloten. Wij zijn erg teleurgesteld in KPN en vinden dit geen manier van werken. Je zit 90 minuten in een KPN winkel en dan ga je als een teleurgesteld kind zonder nieuwe mobiel de deur uit. KPN ik zal dit gevoel niet snel vergeten

De oplossing

Dat KPN zich aan een eerder gemaakte afspraak houd en de 10 euro per mobiel abonnement door laat lopen en een excuus

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw [naam verwijderd door moderator],

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    petertjep
    Datum
    Vandaag gebeld door dezelfde medewerkster als toen en er heeft een goed gesprek plaatsgevonden. Wij zijn tevreden en zullen trouw bij KPN blijven. Heel erg bedankt voor dit gesprek

Uiteindelijke oplossing

Auteur
petertjep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goed gesprek heeft er plaatsgevonden en er is duidelijkheid gekomen . Weet nu waar ik aan toe ben . Wij gaan morgen het mobile abonnement verlengen met dank
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen