Opgelost door KPN: KPN belt niet terug binnen 5 werkdagen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 2087
Gebruiker
Bert
Datum
1 reactie

Details

Klacht

KPN komt eigen voorstel om binnen 5 werkdagen terug te bellen niet na. Zie: http://www.klachtenkompas.nl/kpn/kpn-hi-verwijderd-beveiliging-niet-na-afloop-abonnement

Gewenste oplossing

Graag binnen afzienbare tijd telefonisch contact.;
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Bert
    Datum
    Ik ben teruggebeld door KPN met de mededeling dat intern actie wordt ondernomen om mij door de juiste afdeling te laten bellen. Ik heb een naam en nummer gekregen om contact op te nemen als er nog problemen blijven bestaan. Snelle en goede actie van KPN.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen