Klacht KPN: KPN biedt niet de afgesproken service personal sim + KPN Zeker

des

Ik heb een personal sim abonnement afgesloten bij KPN in combinatie met een telefoonverzekering KPN Zeker.

In de productvoorwaarden van personal sim staat duidelijk aangegeven dat een reparatie via personal sim + KPN Zeker binnen 4 uur en op locatie geregeld wordt.
Zie: http://www.kpn.com/ss/Satellite/FZ73fXyZNjqtFD_y7ziajzHxzmjPWFp2_LHtX3lRUK_SSoIPtVSIvHfRCW494RiuOQ/MungoBlobs/attachment/KPN_M_PersonalSimiPhone_v4.4.pdf

Als ik een reparatiemelding via de klantenservice wil doen geeft de medewerkster stellig aan dat ik naar een KPN winkel moet gaan en dat ze helemaal geen reparaties of vervanging op locatie aanbieden voor abonnementen. Dit terwijl ik in het verleden met hetzelfde abonnement al gebruik heb gemaakt van dit recht. Een tweede keer bellen levert na veel discussie uiteindelijk wel het gewenste resultaat op

Een bevestiging van KPN dat de afhandeling van de reparatie op locatie geregeld moet worden en niet zoals de klantservice aangeeft via de KPN winkel. Daarnaast wil ik graag excuses voor de extra tijd en frustratie die het mij heeft gekost.

KPN
    Geachte heer Van Es,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    des
    Ik heb een reactie gehad van KPN over de service. Ik had inderdaad recht op een vervangende telefoon binnen 4 uur op locatie.
    Op dit moment ben ik nog in overleg met KPN over de vervolgstappen.
    KPN
    Geachte heer Van Es, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?