Opgelost door KPN: KPN blijft actief

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36296
Gebruiker
Bella
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Sinds februari al aan het schrijven en bellen dat ik ben verhuisd. Adreswijziging wordt niet doorgevoerd en erger de mailadressen die ik nog twee maanden na verhuizing aan heb gehouden en in april opgezegd heb blijven ook maar actief. Daarbij blijven ze geld afschrijven. Er is mij telefonisch verteld dat de mailadressen per maand opzegbaar zijn. Het een na laatste telefoontje werd ineens gezegd dat er een nieuw jaarcontract was opgesteld en ik er tot april 2014 aan vast zit! Boze brief gestuurd (nogmaals) en werd toen teruggebeld door KPN. Alles zou nu goed komen mailadressen werden non-actief gezet en ik zou bevestiging krijgen. Ik vroeg om schriftelijke bevestiging en zou dat per mail ontvangen. Helaas is nu twee maanden geleden niets ontvangen en adressen nog actief. Zucht.

De oplossing

Ik wil helderheid op papier.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wenteler,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Bella
    Datum
    Net gebeld door KPN en geld vanaf april komt terug. En mailadressen die nu nog actief zijn worden gesloten. Ze staan in systeem al non-actief dus moet nog even uitgezocht worden hoe dat kan dat ze nog werken. Na terugkoppeling van afdeling krijg ik weer bericht. NETJES. Maar wel kleine sneer en tip tegelijkertijd. Waarom verspeelt KPN zoveel klanten door het team waar de klanten ontvangen worden aan de telefoon zo slecht te laten functioneren. Het aanspreekpunt van een bedrijf is je naam.
  3. Auteur
    Bella
    Datum
    Helaas nog steeds niets gehoord wanneer mijn oude mailadressen nu eens uit de lucht gaan. Ook het beloofde terugstorten van geld is niet gebeurt.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wenteler, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Bella
    Datum
    Heb wel schriftelijke bevestiging gekregen dat ik geld terugkrijg. Ben netjes gebeld dat het nu inderdaad afgehandeld is. De mailadressen werken nu niet meer gelukkig. Maar het geld heb ik niet gezien.
  6. Auteur
    Bella
    Datum
    En zojuist toch de terugbetaling ontvangen! Dus afgehandeld en ok!
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wenteler, Bedankt voor de terugkoppeling. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen? Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Bella
    Datum
    Jammer dat het nu via klachtemkompas wel snel opgelost kan worden en ik hiervoor al meer dan een half jaar dit geprobeerd heb.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bella
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen