Klacht KPN: kpn blijft bellen ondanks bel me niet register

Klachtnummer
# 40984
Gebruiker
G
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We worden regelmatig gebeld met diverse vragen door KPN. We staan ingeschreven in het bel me niet register waar we hebben aangegeven hebben door geen enkel bedrijf gebeld te willen worden. Vandaag was dat weer het geval. Ik heb aangegeven dat ik dit niet wenste. Van KPN kreeg ik te horen dat ik dit moest aangeven in het bel me niet register waar we al sinds 2011 vermeld staan. Volgens de beller van KPN was dit niet zo, dat wist hij 100% zeker. Toen ik vroeg waar het dit keer dan overging bleef hij erg onbeschoft doorgaan opdat wij niet geregistreerd stonden doorgaan. Ik ben hier niet van gediend! We zijn al meer dan 35 jaar klant bij KPN maar als wij zo onbeschoft behandeld worden weet ik niet hoelang dit dan nog is! Ben hier echt woedend over en heb het telefoontje weg gedrukt.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Strijker,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?