Klacht KPN: kpn blijft mij bestoken met herinneringen maar waarvoor??

Klachtnummer
# 23332
Gebruiker
merks
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben overgestapt van KPN naar UPC, met heel veel problemen, Meerdere klachten ingediend, schriftelijk per email, KPN regeageert nooit.
Sturen mij wel heinneringen maar geen facturen , vervolgens wordt telefonisch
medegedeeld dat er een creditnota is gemaakt, overigens nooit ontvangen.
dan komt er weer een herinnering, waarvan ? geen idee. emails gestuurd, geen reactie.
Nu is er een brief gekomen van het incassoburo.
Ik wordt hier echt moedeloos van, heb al zoveel geprobeerd.

De oplossing

dat KPN de zaak netjes afhandeld

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Merks,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen