Klacht KPN: KPN blijft onterechte facturen sturen

Thomaskraan

Een tijd geleden heb ik Digitenne van KPN besteld, achteraf een te gehaaste aankoop. Ik heb bij het plaatsen van de bestelling aangegeven dat ik per september zou verhuizen en dat ik dan pas activatie van het product wilde. Ik kreeg een aantal weken voor de verhuizing het pakket en ik heb het enkele dagen later weer teruggestuurd, aangezien ik alles kosteloos binnen twee weken kon annuleren. Nu heb ik een factuur gekregen voor de activatiekosten, hoewel ik het voor september alweer heb teruggestuurd, een rekening voor augustus en voor september. Ik heb laatst telefonisch contact gehad met een medewerker die mij in het gelijk stelde en zei ervoor te zorgen dat alles geregeld zou worden en dat ik geen verdere actie hoefde te ondernemen. Later kreeg ik echter een mail met de afspraak die ik telefonisch zou hebben gemaakt over een betalingsregeling, en later nog een factuur voor oktober.

Ik wil graag dat KPN ophoud met mij onterechte facturen te sturen, dat de vorige facturen, zoals afgesproken, worden ingetrokken en dat dit voorlopig het laatste contact is dat ik met KPN heb

KPN
    Geachte heer Kraan,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?