Klacht KPN: KPN blijft onterechte facturen sturen

Klachtnummer
# 135013
Gebruiker
Thomaskraan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een tijd geleden heb ik Digitenne van KPN besteld, achteraf een te gehaaste aankoop. Ik heb bij het plaatsen van de bestelling aangegeven dat ik per september zou verhuizen en dat ik dan pas activatie van het product wilde. Ik kreeg een aantal weken voor de verhuizing het pakket en ik heb het enkele dagen later weer teruggestuurd, aangezien ik alles kosteloos binnen twee weken kon annuleren. Nu heb ik een factuur gekregen voor de activatiekosten, hoewel ik het voor september alweer heb teruggestuurd, een rekening voor augustus en voor september. Ik heb laatst telefonisch contact gehad met een medewerker die mij in het gelijk stelde en zei ervoor te zorgen dat alles geregeld zou worden en dat ik geen verdere actie hoefde te ondernemen. Later kreeg ik echter een mail met de afspraak die ik telefonisch zou hebben gemaakt over een betalingsregeling, en later nog een factuur voor oktober.

De oplossing

Ik wil graag dat KPN ophoud met mij onterechte facturen te sturen, dat de vorige facturen, zoals afgesproken, worden ingetrokken en dat dit voorlopig het laatste contact is dat ik met KPN heb

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kraan,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?