Opgelost door KPN: KPN brengt € 7.- per maand in rekening voor gratis extra's

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 325888
Gebruiker
E.J.A. Flierman
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb al jaren een alles in een abonnement. Als ik kijk op de site van KPN zou ik hier € 61,50 per maand voor moeten betalen. Ik betaal echter € 68,50 per maand. Gebeld met KPN krijg ik als reactie dat het komt door alle extra's die ik heb. Maar al deze extra's staan als gratis vermeld op de factuur. De medewerker van KPN kon het me niet uitleggen hij gaf aan dat het misleiding was en ik gewoon betaal voor de gratis extra's.

De oplossing

Het teveel betaalde terug storten en het juiste tarief in rekening brengen zoals vermeld op de site met behoud van de gratis extra's

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Flierman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Flierman,

    De behandelaar van deze reactie heeft u op 8 oktober een e-mail bericht gestuurd en is in afwachting op uw reactie.

    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 21 58.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    KPN staat in zijn recht om voor bestaande abonnementen een ander tarief te berekenen als voor nieuwe klanten. Dat recht heb ik gelukkig ook alleen jammer dat je dan de zogenaamde gratis extra’s waar je € 7.- per maand voor betaald dan kwijt bent.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.J.A. Flierman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Overstappen op een ander abonnement ben daar echter niet blij mee
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?