Klacht KPN: kpn brengt zonder mijn toestemming netflixkosten in rekening omdat ik geen gebruik maak van netflix

content Niet opgelost
# 520800

fraude via mijn account

Al de ten onrechte betalingen aan mij terugbetalen

KPN
    Geachte heer Kraaijeveld,

KPN Klantenreacties CMT
    Arie001nl
    netflix was uitgeschakeld ik zie dat het vandaag weer inschakeld is door kpn zelf
    wilt u dit per direct weer uitschakelen
    Arie001nl
    netflix stond vandaag nog steeds aan, heb het zelf uitgeschakeld
    kan kpn hier reageren waarom het steeds weer aanstaat
    KPN
    Geachte heer Kraaijeveld,

De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken en aangeven dat het wordt opgelost en er zal een credit factuur volgen.

KPN Klantenreacties CMT

Arie001nl
op 4-3-2021 weer een factuur gekregen met netflix als extra kosten. op 22-2-2021 een email gehad van kpn met de volgende mededeling: - Binnen 5 dagen stopt het Netflix abonnement - Wij betalen de onterechte kosten terug. Dit verrekenen we op uw normale factuur. ik beschouw dus de klacht als niet opgelost, omdat kpn niet nakomt wat men per email versttuurd

Ook een klacht indienen over KPN?