Klacht KPN: kpn brengt zonder mijn toestemming netflixkosten in rekening omdat ik geen gebruik maak van netflix

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 520800
Gebruiker
Arie001nl
Datum
4 reacties

Details

De klacht

fraude via mijn account

De oplossing

Al de ten onrechte betalingen aan mij terugbetalen

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kraaijeveld,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Arie001nl
    Datum
    netflix was uitgeschakeld ik zie dat het vandaag weer inschakeld is door kpn zelf
    wilt u dit per direct weer uitschakelen
  3. Auteur
    Arie001nl
    Datum
    netflix stond vandaag nog steeds aan, heb het zelf uitgeschakeld
    kan kpn hier reageren waarom het steeds weer aanstaat
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kraaijeveld,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken en aangeven dat het wordt opgelost en er zal een credit factuur volgen.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arie001nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
op 4-3-2021 weer een factuur gekregen met netflix als extra kosten. op 22-2-2021 een email gehad van kpn met de volgende mededeling: - Binnen 5 dagen stopt het Netflix abonnement - Wij betalen de onterechte kosten terug. Dit verrekenen we op uw normale factuur. ik beschouw dus de klacht als niet opgelost, omdat kpn niet nakomt wat men per email versttuurd
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen