Klacht KPN: KPN Compleet doet niet meer wat het beloofd.

Klachtnummer
# 421312
Gebruiker
W.H. Wenink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jarenlang tot mijn tevredenheid KPN compleet met Spotify Premium 1500 MB als extra. In december het spotify-account verandert en sindsdien ben ik op het mobiele nummer de 1500 MB extra data kwijt. Ook de €2,49 korting op Spotify is in rook opgegaan. Spotify heet nu Spotify Premium (voor €8,99 ipv €7,50), de 1500 MB heet nu 'dubbel zoveel data' (effectief 1000MB). Maar die extra data krijg ik sinds december niet. Al 2 keer gebeld met de klantenservice. De laatste keer gehoord dat alle oude voordelen hersteld zouden worden. maar tot nu toe geen resultaat.

De oplossing

Graag de oude voordelen van KPN Compleet herstellen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wenink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?