Opgelost door KPN: KPN Compleet een lege doos

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103692
Gebruiker
R. Klopman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb internet + bellen + tv van KPN en een Hi-abonnement. Deze staan geregistreerd op hetzelfde adres. Volgens de voorwaarden van KPN heb ik dan recht op KPN Compleet.
Ik heb mij er 2 keer, op aangeven van een KPN-medewerker voor aangemeld, maar ben al 2 keer afgewezen.

KPN is kennelijk niet in staat om zelf te verifiëren dat ik toch echt beide producten op mijn naam op hetzelfde adres heb. Op de site van KPN (https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive/kcdCheck) kun je producten toevoegen of je aanmelden, maar wat ik ook probeer, ik krijg de aanmelding niet voor elkaar.

Kortom, voor mij is het een lege doos.

De oplossing

Ik wil graag geregistreerd worden voor KPN Compleet

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Klopman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    R. Klopman
    Datum
    Het lijkt na een aantal keren uiteindelijk gelukt te zijn, mede met dank aan de klantenservice van KPN.
    Het was een moeizaam process. Daar staat echter tegenover dat de klantenservice altijd bereikbaar is en ook nog gratis is. En dat is natuurlijk erg klantvriendelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Klopman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen