Klacht KPN: KPN Compleet niet geleverd, wel alles afgesloten
Details
De klacht
Op 25 november 2013 bestelde ik bij de KPN-winkel in Zeist KPN Compleet ter vervanging van onze bestaande afzonderlijke KPN abonnementen voor TV, telefoon en Internet. Er moest e.e.a. gecheckt worden maar alles was OK en levering werd afgesproken op 13-12-2013. Apparatuur zou enkele dagen tevoren worden geleverd. Dat is ondanks veel gebel en herhaalde toezeggingen niet gebeurd. Wel zijn op 13-12-2013 de bestaande TV, telefoon en Internet afgesloten. Tot op heden is er geen oplossing. Het bestelde is niet geleverd en de oude situatie kan ook desgevraagd niet hersteld worden. Wel kregen we een rekening voor de afgesloten voorzieningen. We gebruiken nu dure en slecht werkende noodoplossingen en weten niet waar we aan toe zijn, KPN kan niet aangeven wanneer de zaak in orde wordt gemaakt. Een monteur die vorige week langs kwam gaf aan dat er niets van klopte en dat hij het niet kon verhelpen. Inmiddels is wel (deels) verkeerde apparatuur bezorgd maar daar kunnen we dus niets mee.De oplossing
Prioriteit is zeer snelle levering/installatie. Aansluitend vergoeding van alle extra kosten en mogelijk gederfde inkomsten.Indien niet binnen redelijke termijn geregeld eis tot ontbinding overeenkomst en uiteraard ook volledige schadeloostelling
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling