Klacht KPN: KPN Compleet niet geleverd, wel alles afgesloten

ppenaf

Op 25 november 2013 bestelde ik bij de KPN-winkel in Zeist KPN Compleet ter vervanging van onze bestaande afzonderlijke KPN abonnementen voor TV, telefoon en Internet. Er moest e.e.a. gecheckt worden maar alles was OK en levering werd afgesproken op 13-12-2013. Apparatuur zou enkele dagen tevoren worden geleverd. Dat is ondanks veel gebel en herhaalde toezeggingen niet gebeurd. Wel zijn op 13-12-2013 de bestaande TV, telefoon en Internet afgesloten. Tot op heden is er geen oplossing. Het bestelde is niet geleverd en de oude situatie kan ook desgevraagd niet hersteld worden. Wel kregen we een rekening voor de afgesloten voorzieningen. We gebruiken nu dure en slecht werkende noodoplossingen en weten niet waar we aan toe zijn, KPN kan niet aangeven wanneer de zaak in orde wordt gemaakt. Een monteur die vorige week langs kwam gaf aan dat er niets van klopte en dat hij het niet kon verhelpen. Inmiddels is wel (deels) verkeerde apparatuur bezorgd maar daar kunnen we dus niets mee.

Prioriteit is zeer snelle levering/installatie. Aansluitend vergoeding van alle extra kosten en mogelijk gederfde inkomsten.
Indien niet binnen redelijke termijn geregeld eis tot ontbinding overeenkomst en uiteraard ook volledige schadeloostelling

KPN
    Geachte heer Paternotte,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ppenaf
    Deze reactie van KPN zegt ons niets. Er is al veelvuldig contact geweest met helpdesk medewerkers maar in realiteit wordt er niets opgelost, niemand schijnt te weten wat er moet gebeuren en hoe en wanneer de problemen worden opgelost. Dit duurt al ruim 4 weken!
    ppenaf
    12 januari j.l. functioneerde bijna alles (nog steeds in afwachting van 1 TV-ontvanger) maar de administratieve problemen (waaronder foutieve rekeningen en abonnementen) zijn nog niet opgelost. Vanochtend vroeg bleek er niets meer te werken, een telefoontje naar de helpdesk in Den Haag heeft nog geen resultaat opgeleverd. Wij vragen ons af waar KPN mee bezig is. De klacht blijft derhalve integraal gehandhaafd, idem dito de claims.
    ppenaf
    TV, Internet en telefoon werken nu. Een 2e TV ontvanger moet nog worden afgeleverd. De administratieve afhandeling laat nog op zich wachten. Dit betreft enerzijds de diverse noodvoorzieningen en anderzijds de afwikkeling oude en nieuwe abonnement, op dit moment onbevredigend. De afhandeling van alle extra kosten ter ondervanging van 1 maand geen aansluiting komt ook nog.
    KPN
    Geachte heer Paternotte, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ppenaf
    Klacht is afgehandeld; op zich werkt alles en zijn de kosten verrekend. Administratief nog enkele losse einden maar geen reden om de klacht nog aan te houden. Negatieve beoordeling betreft niet de uiteindelijke afhandeling maar de doorlooptijd, moeite, vergissingen, overlast etc gedurende vele weken