Klacht KPN: KPN Compleet onstabiel gedoe

# 119414
Zorg en Hoop

Bijna elke dag is er storing. Op vrijdag 17 juli storing van 10.30 tot ongeveer 17.30
geen telefoon geen tv geen internet.
Van compensering is er geen sprake, dan een monteur steeds op je afsturen die niets kan betekenen omdat de storing buiten en in de centrale gezocht moet worden

Irritatie factuur is automatische incasso liefst op de 9e van elke maand
mislukt de incasso dan is het bom sms ontvangen.

Stoppen met de irritatie van 2 kanten onstabiele verbinding bijna elke dag een soort dag taak van modem resetten en stress bij sms auto incasso op de 9e van de maand mislukt ter wijl ik mijn betalingen doe tussen de 20ste en de 25 ste van de maand

KPN
    Geachte heer/mevrouw Top,

KPN Klantenreacties CMT
    Zorg en Hoop
    Ik heb besloten toch over te stappen naar Tele2 en wel per 1 september. Genoeg is genoeg
    Zorg en Hoop
    Ik wacht nog steeds als ik mijn facturen Alles-in-1-pakket en sim only abonnement in mijn eigen mail box krijg. Kunnen zij bij KPN nog steeds achterhalen hoe dat moet. Spanningen als zij per 3 augustus mijn ander mobiel nummer tijdig overnemen en ik het nummer kwijt raak zoals bij de vorige overname . Ik kan dan door iedereen niet meer gebeld worden na 3/8 en hopen dat 17/8 de portering zal lukken. Buiten mijn mede weten een tijdelijknr als abonnement eerder laten ingaan was niet de afspraak.
    Zorg en Hoop
    Na sms dat 17/8 portering zal plaatsvinden is niets terug te vinden. Dus loop ik een hoog risico dat ik het nummer kwijt raak. Staat nergens en is in systeem KPN niet terug te vinden.
    Zorg en Hoop
    gedonder met verbinding is nog niet opgelost
    Zorg en Hoop
    afwachten op de volgende storing

Zorg en Hoop

Ook een klacht indienen over KPN?