Opgelost door KPN: KPN deactiveert verkeerde bundel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30929
Gebruiker
Knan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Enige tijd geleden contact gezocht over mijn bundel. Ik wilde enkele bundels deactiveren. Na telefonisch contact is de correcte bundel en mijn volledige belbundel gedeactiveerd. Dit heeft dus geleid tot enkele vrij hoge facturen. KPN geeft aan dat ik zelf mijn belbundel heb gedeactiveerd, wat ik natuurlijk nooit zou doen. Ook heb ik nooit een brief/e-mail/sms gekregen met wat er precies is gedeactiveerd. Ik ben wel samen met de medewerker telefonisch bezig geweest.

Contact gezocht met KPN. Zeer vriendelijke medewerkers (mede omdat ik enkele extra abo's wil afsluiten voor het bedrijf denk ik). Advies was om de klacht via de website in te dienen, dan zou het snel worden opgelost.
Na een paar dagen een reactie die de helft van de klacht negeerde en zei dat het mijn eigen schuld was. Meteen een reactie gestuurd en na een paar dagen weer een halve reactie van iemand die niet eens z'n naam meer durfde te vermelden. Verzoek om mij even te bellen om het op te lossen ook genegeerd.

De oplossing

Na de ondervonden kille klantenservice het liefste beeindiging van mijn contract zodat ik kan overstappen. Dan mogen ze het geld ook houden, als ik maar weg kan naar een provider waar ik mij wel prettig bij kan voelen. Ik heb diverse abonnementen gehad bij KPN en was van plan om er nog 5-10 bij te nemen voor de zaak. Als meneer 'Voornaam Achternaam' mij niet eens genoeg respecteert om m'n klacht goed te lezen, dan denk ik dat ik bij het het verkeerde bedrijf zit.
Als dat niet mogelijk is, dan met terugwerkende kracht (bijvoorbeeld 2 maanden, ik hoef echt niet het onderste uit de kan, omdat ik het ook niet meteen heb opgemerkt) de belbundel activeren.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Niemeijer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Knan
    Datum
    Prima opgelost door KPN. Super!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Knan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen