Klacht KPN: KPN deze kwestie oplossen of aangifte verduistering?

ron7788

Deze klacht kan ik hier plaatsen omdat mijn ex op wiens naam het ondernemerspakket is inmiddels een privé persoon is.
En volgens mevrouw C de K, senior debiteurenbeheer van collections-fo@kpn.com heeft zij recht op dit geld en dit ook betaald (?.). Op 15 augustus vroeg KPN per brief naar een nieuw rekeningnummer van mijn ex vriendin haar oude onderneming omdat zij op 11 augustus teveel betaald zou hebben. KPN wil dit terugstorten zo staat er te lezen.
Aangezien ik de afgelopen maanden alle betalingen heb gedaan en haar onderneming overneem (contract overname papieren liggen al weken bij KPN) ging ik ervan uit dat ik dit teveel betaald zou hebben. Daarnaast gaf ik aan, met mijn ex in de cc, dat het oude zakelijke rekeningnummer van mijn ex vriendin niet meer bestaat. Collections geeft doodleuk aan dat het nummer actief is, keiharde leugen. Vandaag hoor ik van KPN dat mijn ex het geld moet terughalen bij de SNS? Wij zijn niet in dienst van mevrouw C de K laat dat duidelijk zijn.

Excuses van mevrouw C de K en een telefonisch gesprek met een leidinggevende van haar en deze afdeling die absurd te werk gaat.
Creditering van de uren die ik hierin heb zitten. Nog deze maand kreeg ik 60 euro creditering van KPN vanwege niet nakomen van afspraken. Uiteraard volgens KPN uit Coulance (standaard verhaaltje als ze een fout maken zonder de fout te erkennen, ja KPN).
KPN jullie zetten vol in op sales maar vergeten jullie vaste klanten, klant retentie is een ondergeschoven kindje. Niet over mijn rug en die van mijn ex vriendin.
Indien deze kwestie niet wordt opgelost zal ik aangifte doen van verduistering dan wel een civiele procedure starten.

ron7788
    Overigens zit in deze klacht inmiddels twee uur van mijn tijd www.kpn.nl
    KPN
    Geachte heer Slaats,

KPN Klantenreacties CMT
    Goedemiddag,

www.kpn.nl ik heb geen reactie ontvangen. Enkel dat het bedrag uiteindelijk alsnog naar mijn rekeningnummer zou gaan. Ik ga ervan uit dat dit gebeurt. Echter ik verwacht een credit voor alle uren die de afdeling collections mij gekost heeft. In het bijzonder door mevrouw C de K.
    Tevens krijg ik bij jullie zoals aangegeven vaker klantenservice medewerkers aan de lijn die van toeters nog bellen weten maar dat schijnt normaal te zijn bij KPN.
    KPN
    Geachte heer Slaats,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 22 63.

KPN Klantenreacties CMT
    ron7788
    Dit heeft uren werk gekost. Alles loopt langs elkaar heen.