Opgelost door KPN: KPN dient bij opzeggen prive alles in 1 ook KPN digitenne stop te zetten.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 422199
Gebruiker
D. Mackay
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb sinds juni 2018 prive contract KPN alles in 1 omgezet naar zakelijk contact alles in 1. Nu blijkt dat er nog steeds een KPN digitenne contract bestaat, waarvoor de KPN sinds juni 2018 maandelijks een bedrag via automatische incasso afschrijft. Betaal dus sinds juni 2018 dubbel voor TV. KPN gebeld en zij geven aan dat ik zelf verantwoordelijk ben voor contract digitenne, wat bij prive alles in 1 behoorde. Bijzonder dat ik dat bij opzegging alles in 1 prive ook niet digitenne behoort. Net KPN gebeld en antwoord van medewerker is dat ik zelf verantwoordelijk ben voor abonnementen m.a.w. eigen schuld. En bedankt KPN....!

De oplossing

Terugbetalen van service die niet is afgenomen en waarvan ook geen producten in huis zijn vanaf het moment dat prive naar zakelijk is omgezet.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mackay,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    D. Mackay
    Datum
    KPN belde binnen 2 dagen, wat op zich al erg fijn is. Het betreffende digitenne abonnement met apart nummer was gekoppeld aan een oud e-mailadres (al > 5 jaar niet meer in gebruik). Een en ander was ook aan onze aandacht ontsnapt en daardoor liep dit abonnement nog door, terwijl we al lang via kabel/glasvezel TV kijken. KPN begreep ons gevoel en biedt als coulance 6 maanden credit aan. Tevens wordt digitenne per direct stop gezet. Erg tevreden met de snelheid van reageren en afhandeling. Voorlopig blijven we KPN klant

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Mackay
Datum
Uiteindelijke oplossing
Per direct stopzetten van ongebruikt digitenne abonnement en credit 6 maanden abonnementstarief. Prima service !
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen