Opgelost door KPN: KPN dient bij opzeggen prive alles in 1 ook KPN digitenne stop te zetten.

content Opgelost
D. Mackay

Heb sinds juni 2018 prive contract KPN alles in 1 omgezet naar zakelijk contact alles in 1. Nu blijkt dat er nog steeds een KPN digitenne contract bestaat, waarvoor de KPN sinds juni 2018 maandelijks een bedrag via automatische incasso afschrijft. Betaal dus sinds juni 2018 dubbel voor TV. KPN gebeld en zij geven aan dat ik zelf verantwoordelijk ben voor contract digitenne, wat bij prive alles in 1 behoorde. Bijzonder dat ik dat bij opzegging alles in 1 prive ook niet digitenne behoort. Net KPN gebeld en antwoord van medewerker is dat ik zelf verantwoordelijk ben voor abonnementen m.a.w. eigen schuld. En bedankt KPN....!

Terugbetalen van service die niet is afgenomen en waarvan ook geen producten in huis zijn vanaf het moment dat prive naar zakelijk is omgezet.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Mackay,

KPN Klantenreacties CMT
    D. Mackay
    KPN belde binnen 2 dagen, wat op zich al erg fijn is. Het betreffende digitenne abonnement met apart nummer was gekoppeld aan een oud e-mailadres (al > 5 jaar niet meer in gebruik). Een en ander was ook aan onze aandacht ontsnapt en daardoor liep dit abonnement nog door, terwijl we al lang via kabel/glasvezel TV kijken. KPN begreep ons gevoel en biedt als coulance 6 maanden credit aan. Tevens wordt digitenne per direct stop gezet. Erg tevreden met de snelheid van reageren en afhandeling. Voorlopig blijven we KPN klant

D. Mackay
Per direct stopzetten van ongebruikt digitenne abonnement en credit 6 maanden abonnementstarief. Prima service !

Ook een klacht indienen over KPN?