Klacht KPN: Kpn doet een aanbod (op basis van administratieve fouten) en biedt vervolgens minder aan voor meer!

Jesse96

Ik heb 2 maanden geleden mijn Kpn-abbonement verlengd. Toen ik via de site mijn abonnement wilde verlengen werd mij kpn compleet voordeel aangeboden. (Dit is voordeel dat je krijgt wanneer andere mobiele nummers of de internet provider bij jou thuis ook kpn gebruiken.

Toen mij dit aanbod is gedaan kwam ik niet in aanmerking voor kpn compleet (hierbij is het van belang te vermelden dat ik hier niet van op de hoogte was). Ik woon nog thuis en houd me hier verder niet mee bezig. Ik zou 5 euro per maand korting krijgen en het dubbel aantal mb's voor internetgebruik.

Na twee maanden kreeg ik plots berichten van kpn waarin mij gemeld werd dat mijn kpn compleet zou komen te vervallen. Dit kwam doordat er op ons adres geen andere kpn abonnementen waren afgesloten. Echter was dit, ten tijde van het aanbod dat kpn mij deed ook al niet het geval.

Ik heb vervolgens ruim een uur aan de lijn gehangen met de klantenservice van kpn. Zij gaven aan dat dit waarschijnlijk een fout in de administratie van kpn was. Maar dat ik pech had en ik meer ging betalen voor minder internet (omdat ik nu geen recht meer had op kpn). Hetgeen ik bij het doen van het aanbod blijkbaar ook al niet had. Maar kpn heeft me dit toen wel aangeboden.

Ik vind het zeer kwalijk dat mij 2 maanden geleden een aanbod is gedaan (klaarblijkelijk gebaseerd op een administratieve flater van kpn). Vervolgens moet ik als klant boeten voor de fout van kpn.

Simpel gezegd, kpn heeft mij een aanbod gedaan, ik heb dit geaccepteerd, vervolgens blijkt ik 2 maanden later veel minder te krijgen voor meer geld. In mijn ogen is hier sprake van een wanprestatie!

Gedurende het gesprek met de klantenservice kwamen we op de bevestigingsmail van mijn abonnement. In het systeem van kpn stond niets in die mail van 5 euro korting, terwijl in mijn mail dit DUIDELIJK te lezen valt. Ik heb deze mail dan ook als bijlage bijgevoegd.

Ik verwacht van kpn een verlenging van mijn kpn compleet tot het huidige abonnement afloopt. Dus, de 5 euro compleet korting en de verdubbeling van mijn internet mb's.

KPN
    Geachte heer Huijers,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?