Klacht KPN: kpn doet niet wat zij beloven!!!!!!!!!!!!!!!nog geen internet en 06 verbinding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 44078
Gebruiker
klacht kpn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Al 15 jaar worden wij van het kastje naar de muur gestuurd door KPN.
Betalen voor een internetsnelheid van tussen de 2 en 8 mb maar krijgen regelmatig zelfs geen 1 MB.
Komt omdat de kast van KPN te ver van het huis verwijderd staat. Ook de 06 verbinding is slecht waarop wij gedwongen zijn een vaste telefoonaansluiting te nemen.
Jarenlang wordt er van alles beloofd, maar er gebeurt niets.
Zij vinden het jammer dat zij ons huis niet dichter bij de kast van KPN kunnen plaatsen??
Volgens mij betalen wij voor minimaal 2 MB, behalve bij KPN.
Gewoon volle bak betalen en service ho maar.
Een geweldig bedrijf dat het belangrijk vind dat zijn klanten tevreden zijn.
Jammer dat deze oplichtingspraktijken door KPN in Nederland voortgezet kunnen worden.

De oplossing

Behadel een klant als klant en hou hem niet aan het lijntje!
Kom je beloftes na en lever waar de klant voor betaald.

4 reacties

  1. Auteur
    klacht kpn
    Datum
    Nu snap ik het!!!
    Als je kijkt onder de rubriek wie de meeste klachten heeft, staat KPN toch maar mooi bovenaan!!!
    Iets om trots op te zijn toch?
    Zou me diep schamen als ik dat als baas over mijn bedrijf zou lezen, maar ja, die is zijn bonus aan het tellen.
  2. Auteur
    klacht kpn
    Datum
    Afgelopen weekend veel reclame gezien bij het schaatsen, dure trainingspakken en de term KPN doet het gewoon..................
    Wat ze doen weet niemand, reageren nog steeds niet op mijn klacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zijn waarschijnlijk op vakantie met het geld van al die ontevreden klanten.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Gelauf,Uw eerder gemelde klacht op het Klachtenkompas is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    klacht kpn
    Datum
    Ze hebben uiteindelijk wel gebeld maar ja wij wonen in een buitengebied en dan heb je het maar over een paar klanten.
    Een paar klanten zijn absoluut niet interessant voor KPN. Kpn snapt niet dat er door het hele land mensen zijn met een slechte verbinding en al die klanten samen zijn er heel veel.
    Gewoon een klantonvriendelijk bedrijf en de klant wordt niet meer als klant gezien!!!!!
    Facturen versturen is het enige wat goed gaat!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht kpn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen