Opgelost door KPN: KPN doet niets, monteurs doen niets, medewerkers doen niets, klachten wordt niet naar geluisterd

Gebruiker1619715846

Nou wat meemaakt is echt een nachtmerrie, begin februari ging we verhuizen, begin januari dit al door gegeven bij kpn, bevestiging binnen gekregen etc.

We krijgen de sleutel van ons huis en je raad het al geen aansluiting voor kpn te vinden, de monteur laat ons achter met een brief dat er een grondmonteur moet komen, we bellen naar kpn dat we een afspraak willen maken voor een grondmonteur, krijg we te horen dat had de monteur moeten regelen we kunnen de monteur niet meer bereiken dus u moet een nieuwe afspraak maken..heen en weer bellen om een afspraak te maken maar ook dit verliep niet toen zijn we gestopt met kpn.

De overstap naar ziggo je kan het niet voorstellen maar daar is het nog erger..

Wij vorig week weer terug naar kpn, de aanvraag gedaan en we willen een grondmonteur bestellen zie het verslag van de monteur, nee u moet eerst het pakket ontvangen dan kunnen we pas een afspraak maken.. wij wachten tot het pakket binnen is, zodra dit binnen was weer naar kpn gebeld krijgen we daar te horen nee we kunnen alleen een afspraak maken met een installatiemonteur, ik gaf aan daar hebben we niets aan, we hebben geen kabel van kpn en geen isra punt, ja maar echt een monteur komen...nou je heb het zwart op wit staan maar toch niet luisteren naar de klant, ik begrijp nu waarom de abbonementskosten omhoog moeten..kreeg ik het advies om naar mijnaansluiting.nl gaan en daar aanvraag in te dienen, dit gedaan, krijg een belletje van kpn netwerkbeheer die geeft aan er is signaal op u adres dus wij kunnen niet betekenen, weer naar kpn gebeld ja u met bij kpn netwerkbeheer zijn, zo werd ik heen en weer gestuurd nergens een deur op een kier..

Toen maar opzeggingen gebeld en me verhaal verteld, een nette dame aan de lijn gekregen die kon ook niet netwerkbeheer bereiken en gaf mij een andere telefoonnummer en SIR nummer, dus ik weer naar netwerkbeheer gebeld en kreeg daar weer te horen wij kunnen u geen link sturen om een afspraak te maken..Op 21 april staat een afspraak voor installatiemonteur maar die kan niets..

Ik weet niet meer waar ik terecht kan..ik loop overal dood, ik zit er over te denken dan maar bij ziggo te blijven want bjj kpn kan ik geen aansluiting krijgen of kan ik klant worden, ja ik kan wel klant worden maar zonder produkt of aansluiting.. echt een schande,

Wil graag een grondmonteur mogelijk kan dit isra punt achter de gestucte wand vinden want zij hebben hier apparatuur voor.

Mag er geen isra punt zijn dat grondmonteur deze aanlegt of maakt.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Markenstein,

KPN Klantenreacties CMT
    Gebruiker1619715846
    Ik ben vanochtend gebeld door afdeling escalatie van kpn en zouden zich in de casus gaan mengen.
    Afgelopen woensdag (na een week wachten) zou de afdeling safe met een antwoord komen op mijn casus de medewerker gaf aan dat hij nog geen antwoord had >" hij gaf ook aan afgelopen woensdag aan dat hij vrijdag opnieuw contact met mij zou opnemen en dan een oplossing kon aanbieden. zojuist krijgen we een mailtje van de afdeling safe met de opmerking dat er nog geen antwoord in plaats van dat we gebeld zouden worden.
    Dit kom bij mij over als of er niet mee gedaan wordt omdat dingen worden belofte die niet na worden gekomen.

Verder weten we nog niets..alleen dat de afdeling escalatie ermee zich gaat mengen. verder weten we nog niets.
    Het hele appartementencomplex heeft kpn en dan zouden wij geen kpn kunnen aansluiten.
    KPN
    Geachte heer Markenstein,

De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels weer gesproken. Hij heeft een opdracht uitgezet naar de technische dienst. Zodra hij een terugkoppeling van hen heeft gekregen, neemt hij weer contact met u op.

KPN Klantenreacties CMT

Beste kpn,

Ik zou afgelopen vrijdag ook worden terug gebeld, dat is de zoveelste keer dat niet is gebeurt. Krijg een bericht via de mail na anderhalve week ‘ik weet nog niets’ daar kan een klant niets mee.

Markenstein
    update 4 Mei

Onverwachts werd ik gebeld door firma Vonkel en Wessels want ze had nu plek om langs te komen.
    De monteur zag dat ik al begin had gemaakt en dat dit de afmetingen waren van de bovenburen.
    De monteur ging verder zoeken in dit gat en kwam de kabels tegen.
    En gaf ook een compliment dat ik niet verder ben gegaan met zoeken want hij komt geregeld tegen dat de kabels dan geraakt zijn en dit geeft een hoop gezeur.
    De monteur heeft het kastje netjes aangesloten.
    De medewerker van de afdeling escalatie belde mijn terug met de vraag of ik nog hulp nodig had bij het installeren ik heb aangegeven dat dit zich zelf wijst.
    Ik bedankt de medewerker voor zijn ondersteuning en hulp..
    Ik hoop dat deze casus wordt gebruikt als feedback want wij hebben ook de goede kant van kpn gekend.

Gebruiker1619715846
Ik ben blij met de oplossing en de ondersteuning die ik heb gehad met mede van de afdeling escalatie. (ik noem gaan naam, vanwege de AVG wet, maar ze weten wie ik bedoel).

Ook een klacht indienen over KPN?