Klacht KPN: KPN een ramp om mobiel te bellen vanuit Aalten!

Klachtnummer
# 34541
Gebruiker
Johanna
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds gisteren de vaste telefoonaansluiting kapot. Heb gisteravond een nummer en code gekregen die ik vanaf vanochtend 8.00u. kan bellen. Om 8.25u (!) zijn ze nog steeds gesloten. Omdat de mobiel het in huis niet doet- bijna nooit verbinding met het netwerk, of op het Duitse netwerk- loop ik buiten in de regen in de hoop (1streepje!) contact te krijgen en een afspraak te maken voor reparatie. Vaak valt ook buiten halverwege het gesprek de verbinding weg.
KPN HOE MOET DIT VERDER?? Dit veroorzaakt vreselijke stress........

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Boland,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Johanna
    Datum
    Ben uitstekend verder geholpen door de KPN.
    Nu alleen de verbinding nog met het mobiele netwerk...
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Boland, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen