Klacht KPN: KPN eist ten onrechte betaling factuur

Klachtnummer
# 288761
Gebruiker
kos7
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ten onrechte in rekening gebrachte factuur, KPN zegt de factuur niet in te kunnen trekken (vreemd). Ik ga niet betalen, ben inmiddels geen klant meer (heb hier bewijs van). De factuur gaat over een periode dat ik al klant ben bij NLEx. Gebruik gemaakt van de overstapservice. Maar het 1 grote ellende. KPN stuur je van het kastje naar de muur en geeft als oplossing dat ik maar gewoon vast moeten betalen. Zo gaat KPN dus met ex-klanten om, nou voor mij nooit geen KPN meer.

Gewenste oplossing

Factuur van 65 euro in trekken.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kemerink op Schiphorst,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Kemerink op Schiphorst,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen