Klacht KPN: KPN en betaaldienst VIP Games Weekly automatisch aangezet

Klachtnummer
# 118578
Gebruiker
Garlic
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KLACHT Zonder mijn weten is er een abonement SMS dienst VIP Games Weekly op mijn nummer aangezet. 6 weken lang heb ik betaald voor een wekelijks abonnement van 5 euro welke ik niet zelf afgesloten heb. Ik ben erachter gekomen via de website payinfo.nl
Ondertussen heb ik abonnement via payinfo opgezegd.

Volgens rijksoverheid moet KPN zich aan regels houden omtrent sms-diensten. Zie http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telefonie/regels-voor-sms-diensten voor meer informatie.

GEWENSTE OPLOSSING Ik zou graag dat de gemaakte kosten worden verrekend met mijn maandelijkse factuur van KPN

De oplossing

GEWENSTE OPLOSSING Ik zou graag dat de gemaakte kosten worden verrekend met mijn maandelijkse factuur van KPN

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Knoflook,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Garlic
    Datum
    Nog in afwachting.... Ben nog niet benaderd door de KPN.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Knoflook,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 20 04.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen