Klacht KPN: KPN en betaaldienst VIP Games Weekly automatisch aangezet

Garlic

KLACHT Zonder mijn weten is er een abonement SMS dienst VIP Games Weekly op mijn nummer aangezet. 6 weken lang heb ik betaald voor een wekelijks abonnement van 5 euro welke ik niet zelf afgesloten heb. Ik ben erachter gekomen via de website payinfo.nl
Ondertussen heb ik abonnement via payinfo opgezegd.

Volgens rijksoverheid moet KPN zich aan regels houden omtrent sms-diensten. Zie http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telefonie/regels-voor-sms-diensten voor meer informatie.

GEWENSTE OPLOSSING Ik zou graag dat de gemaakte kosten worden verrekend met mijn maandelijkse factuur van KPN

KPN
    Geachte heer Knoflook,

KPN Klantenreacties CMT
    Garlic
    Nog in afwachting.... Ben nog niet benaderd door de KPN.
    KPN
    Geachte heer Knoflook,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 20 04.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?