Opgelost door KPN: KPN en het Kafka systeem

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 264878
Gebruiker
E.A. Coors
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Betreft gedwongen transitie van provider OnsBrabantnet ( onderdeel KPN) naar KPN.
Klacht t.a.v.
1. korte periode tussen aankondiging en uitvoering , waardoor geen mogelijkheid om te orienteren op inhoud en prijsstelling concurrerend aanbod
2. Een eerste schrijven waarin foute / te lage tarieven werden voorgespiegeld ( hierdoor leek het dat nieuwe tarieven zeer concurrerend waren )
3. Aankondiging middels mail om transitie-afspraak te maken op website KPN. Website werkte niet. Chat contact met KPN over verzoek afspraak voorkeursdag en -tijd in systeem op te nemen i.v.m. niet werken website. Bleek niet mogelijk, kon enkel via andere afdeling .
4. Oude provider benaderd en probleem voorgelegd. Ben teruggebeld door medewerkster welke mij verzekerde dat mijn voorkeursdatum en - tijd in systeem was opgenomen en dat KPN daarover een bevestiging zou mailen.
5. Geen bevestiging ontvangen en weer contact oude provider. 1000 x excuses , er is iets fout gegaan, voorkeursdatum transitie niet meer mogelijk en moest akkoord gaan met andere datum voor transitie.
6. Nieuwe datum uiteindelijk bevestigd en thuis apparatuur installatie ontvangen, maar zonder een 2e TV ontvanger. Chat - contact KPN om 2e ontvanger na te sturen. Nee, helaas niet mogelijk. KPN kan maar 1 order voor 1 klant tegelijk in haar systemen kwijt. Moet afspraak dan annuleren , nieuwe datum kiezen en dan kan zending 2e TV ontvanger worden meegenomen
Waar blijft de klant / c.q. kalnt-vriendelijkheid in deze. ??????????????????????

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Coors.

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    E.A. Coors
    Datum
    Er is op de 22e juni, de dag dat de installatie van het 3 in 1 pakket KPN werd verzorgd , telefonisch contact opgenomen door een medewerker van de klantenservice. Deze gaf aan direct aansluitend op genoemde installatie wederom contact op te nemen over de klacht. Zo kon een eventuele omissie onstaan gedurende die installatie direct worden meegenomen. Ben daarmee akkoord gegaan, maar de medewerker heeft n i e t s meer laten horen !
  3. Auteur
    E.A. Coors
    Datum
    Het is nu 9 juli 2017 en t.o.h is vanuit KPN nog steeds niet gereageerd zoals beloofd.

  4. Auteur
    E.A. Coors
    Datum
    D.d. 19 juli nog steeds geen enkele reactie. Illustreert hoe bij Kpn gedacht wordt over de klant.

  5. Auteur
    E.A. Coors
    Datum
    D.d. 28 juli gebeld door een KPN medewerker welke aangaf e.e.a. heel vervelend te vinden en compensatie aanbood. Heb aangegeven wifi versterker te kunnen gebruiken en ontving deze al de volgende dag thuis. Hier kan ik mee verder !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.A. Coors
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als compensatie een wifi-versterker ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen