Opgelost door KPN: KPN en het Kafka systeem
Details
Klacht
Betreft gedwongen transitie van provider OnsBrabantnet ( onderdeel KPN) naar KPN.Klacht t.a.v.
1. korte periode tussen aankondiging en uitvoering , waardoor geen mogelijkheid om te orienteren op inhoud en prijsstelling concurrerend aanbod
2. Een eerste schrijven waarin foute / te lage tarieven werden voorgespiegeld ( hierdoor leek het dat nieuwe tarieven zeer concurrerend waren )
3. Aankondiging middels mail om transitie-afspraak te maken op website KPN. Website werkte niet. Chat contact met KPN over verzoek afspraak voorkeursdag en -tijd in systeem op te nemen i.v.m. niet werken website. Bleek niet mogelijk, kon enkel via andere afdeling .
4. Oude provider benaderd en probleem voorgelegd. Ben teruggebeld door medewerkster welke mij verzekerde dat mijn voorkeursdatum en - tijd in systeem was opgenomen en dat KPN daarover een bevestiging zou mailen.
5. Geen bevestiging ontvangen en weer contact oude provider. 1000 x excuses , er is iets fout gegaan, voorkeursdatum transitie niet meer mogelijk en moest akkoord gaan met andere datum voor transitie.
6. Nieuwe datum uiteindelijk bevestigd en thuis apparatuur installatie ontvangen, maar zonder een 2e TV ontvanger. Chat - contact KPN om 2e ontvanger na te sturen. Nee, helaas niet mogelijk. KPN kan maar 1 order voor 1 klant tegelijk in haar systemen kwijt. Moet afspraak dan annuleren , nieuwe datum kiezen en dan kan zending 2e TV ontvanger worden meegenomen
Waar blijft de klant / c.q. kalnt-vriendelijkheid in deze. ??????????????????????
Gewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.