Klacht KPN: KPN factureert dubbel

Klachtnummer
# 24237
Gebruiker
J de Haas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben in een KPN-winkel klant geworden voor Internet plus Bellen van KPN. De medewerker in de winkel verzekerde mij dat KPN mijn contract met XS4ALL (een 100% KPN-dochter) zou opzeggen en ik zelf "niets hoefde te doen". XS4ALL is mij echter facturen blijven sturen en uiteindelijk heb ik het contract met XS4ALL zelf moeten opzeggen. Ik heb dus nu feitelijk KPN twee keer betaald: één keer voor mijn nieuwe aansluiting en één keer aan haar dochter XS4ALL.
KPN wil uit 'coulance' mij de helft van het teveel betaalde terug betalen, maar niet het volledige bedrag. Ik begrijp niet waarom ik voor een administratieve fout van KPN zou moeten betalen. Het liefst zou ik per direct als klant vertrekken, maar dat kan natuurlijk weer niet.

De oplossing

Ik wil volledige terugbetaling van hetgeen ik dubbel betaald heb.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Haas,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Haas,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen