Opgelost door KPN: KPN/fon waardeloos

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154578
Gebruiker
Rob2657
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dat je alleen met een creditcard kunt betalen is in deze tijd al raar. Maar het product? Waardeloos. KPN fon en dan een geweldige wifi verbinding, vergeet het maar. In 6 uur gebruik 8x een verbroken verbinding, dus opnieuw inloggen. Waarbij ik elke keer 2 tot 3x moet inloggen omdat mijn inloggegevens niet herkent worden. Die opgeslagen zijn en dus wel steeds hetzelfde zijn. En bij wel verbinding is het trager dan de 4g verbinding van mijn telefoon. Dus: KPN fon, doe maar niet.

De oplossing

Wees eerlijk over wat je aanbiedt.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dijkstra,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rob2657
    Datum
    Snel gebeld met een redelijk verhaal. Fon blijkt in regio's waar weinig mensen hun wifi delen indd minder goed te functioneren. Gevraagd om dit duidelijker op de site te zetten. Werd iig serieus genomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob2657
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen