Klacht KPN: KPN Fon wifi is troep!

Klachtnummer
# 271806
Gebruiker
HansDH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via de site van KPN een 5 dagen pas genomen voor KPN Fon hotspots voor tijdelijk internet tijdens mijn verhuizing. Na via de pagina van KPN een betaling gedaan te hebben aan een Engels bedrijf?! Lukt het mij slechts sporadisch om verbinding te maken met Fon. Als er verbinding is, dan is de snelheid zo bedroevend laag dat er effectief geen sprake is van een werkende internetverbinding. En ja, ik heb een goed signaal etc.
Na contact met het service nummer onderaan de pagina van de KPN Fon site, vertelde een KPN mederwerkster dat KPN er niet over gaat en dat ik mijn klacht bij Fon moet melden. Echter op de Fon website kan ik "ineens" niet inloggen met mijn gegevens voor support. Na overleg met American Express krijg ik mijn betaling van AmEx terug. Shame on you KPN!! Voor het aanbieden van een niet werkend product en dan je handen ervan af trekken. En jullie medewerkster wist dat, omdat ze heel veel van dit soort telefoontjes kreeg.

De oplossing

KPN stop met het aanbieden van dit product (van een ander).
Het werkt niet en er is geen support.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hahn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hahn,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 21 22.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen