Opgelost door KPN: KPN fon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 147749
Gebruiker
fiddler
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op het verplichte Experia v10 van KPN modem kan ik mijn wifi voor meeliftende gebruikers van mijn bandbreedte NIET (meer) uit zetten. Daaar ben ik om principiele en juridische redenen heel boos over. Bovendien is de beveiliging via het modem niet optimaal zoals ik gewend was van mijn van DD WRT voorziene eigen TPLink 4300 modem, en zijn de daarnaast gemaakte instellingen op het KPN modem ook niet via een backup en restore funkte, nodig na een hardware reset van deze Experia v10.

De oplossing

Alternatief simpel modem, en ZONDER het toestemming mijnerzijds door KPN aangezet en volgens mij aldus juridisch incorrect opgedwongen, KPN fon.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Grupstra,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    fiddler
    Datum
    KPN regeerde binnen 24 uur op deze klacht: KPN fon blijkt toch uit te zetten te zijn op de Experia v10 van KPN. Voor WIFI toepassingen is een eigen router zoals mijn TP Link 4300 wel een stuk beter te beveiligen tegen ongewenste hackers etc. Ik raad gebruik van de WIFI van deze Experia dan ook af gezien het huidige hackers klimaat ....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fiddler
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen