Opgelost door KPN: KPN fon

fiddler

Op het verplichte Experia v10 van KPN modem kan ik mijn wifi voor meeliftende gebruikers van mijn bandbreedte NIET (meer) uit zetten. Daaar ben ik om principiele en juridische redenen heel boos over. Bovendien is de beveiliging via het modem niet optimaal zoals ik gewend was van mijn van DD WRT voorziene eigen TPLink 4300 modem, en zijn de daarnaast gemaakte instellingen op het KPN modem ook niet via een backup en restore funkte, nodig na een hardware reset van deze Experia v10.

Alternatief simpel modem, en ZONDER het toestemming mijnerzijds door KPN aangezet en volgens mij aldus juridisch incorrect opgedwongen, KPN fon.

KPN
    Geachte heer Grupstra,

KPN Klantenreacties CMT
    fiddler
    KPN regeerde binnen 24 uur op deze klacht: KPN fon blijkt toch uit te zetten te zijn op de Experia v10 van KPN. Voor WIFI toepassingen is een eigen router zoals mijn TP Link 4300 wel een stuk beter te beveiligen tegen ongewenste hackers etc. Ik raad gebruik van de WIFI van deze Experia dan ook af gezien het huidige hackers klimaat ....

fiddler

Ook een klacht indienen over KPN?