Klacht KPN: KPN Glasvezel : activeren iTv lukt niet al weken

creativica

Ik heb KPN Glasvezel Internet + TV opgevraagd bij KPN. De monteur heeft de dienst geactiveerd. Ik heb momenteel wel internet maar geen TV. Ik heb abonnementsnummer + pincode nodig voor de TV. Ik heb de gegevens niet omdat ik de iTV service niet kunnen actieveren via mijnKPN. Ik krijg altijd de melding “Het laden van uw producten is niet gelukt” in mijn KPN. Daardoor kan ik het service niet actieveren. Ik heb de router meerdere keren ge-reset maar het helpt niet. Het probleem loopt al 2 weken zonder oplossing.

Ik wil van mijn contract af

KPN
    Geachte heer/mevrouw Yanuar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Update rond de zaak:
    29-08-2013 : Gebeld door KPN klantenservice. De oorzak is bekend, modem is niet goed aangesloten op KPN netwerk. Monteur gaat langskomen om de modem aan te sluiten op KPN netwerk. Er wordt gezegd dat de monteur gaat regelen dat ik de abbo. nr + pincode voor de iTV in mijn mailbox krijgt. Verwachting dat alles direct werkt na. Als het niet het geval, ik heb aangegeven dat ik wil van mijn contract af, omdat het te lang duurt. Wordt vervolgt.
    Update:
    30-08-2013 : Het afspraak wordt niet nagekomen. Ik verwacht dat ik wordt teruggebeld vandaag tussen 17:00 - 18:00 voor een afspraak met de monteur. De medewerker zegt dat ik rond 17:15 zou worden gebeld. Het is nu inmiddels al 19:27. Ik ben niet teruggebeld.
    02-09-2013 :
    Het afspraak uit 29-08-2013 is dat ik uiterlijk op Maandag, 02-09-2013 gebeld voor afspraak monteur. Maandag komt bijna aan het eind, dus ben ik zelf maar weer gaan bellen naar de klantenservice. Het blijkt dat de afspraak met monteur kan nog niet worden gemaakt. De klantenservice belt ook met afdeling planning, maar hetzelfde verhaal. Conclusie: ik moet weer wachten totdat ik teruggebeld wordt door KPN Glasvezel klantenservice op donderdag.
    03-09-2013
    Gebeld door een mevrouw van de escalatie team. Probleem is (weer) in behandeling genomen. Ik heb probleem en afspraken weer uitgelegd. Zij kan vandaag geen update geven behalve dat het is in behandeling genomen. Het afspraak is dat KPN gaat mij weer terugbellen op 04-09-2013 op ochtend-middag. Wordt weer vervolgt. Inmiddels het probleem loopt al 4 weken nu. :(
    04-09-2013
    Het afspraak van gisteren was dat KPN gaat mij vandaag terugbellen ochtend-middag. Het is nu 16:50 en ik heb nog geen telefoontje gekregen van KPN afdeling Escalatie. Afspraak is (weer) niet nagekomen. :(.
    04-09-2013 - 20:42
    Ik heb net KPN Glasvezel klantenservice aan de lijn. Volgens hem, is de modem bekend in KPN netwerk. Modem moet dan eerst gereset en hopelijk de service kan worden geactiveerd. Zo gezegd, zo gedaan. Het blijkt dat de activatie is niet mogelijk. 2x gereset en toch nog steeds "Het laden van uw producten is niet gelukt". Helaas, de service kan niet vandaag geactiveerd worden. Ik zal morgen voor 12 uur gebeld voor vervolgactie.

Ook een klacht indienen over KPN?