Klacht KPN: kpn glasvezel 13 monteurs

Klachtnummer
# 65641
Gebruiker
ddestanli
Datum
2 reacties

Details

De klacht

13 monteurs nog steeds geen normaal internet ik kan niet een een skype gesprek voeren ik word er steeds uitgegooid ze doen er niks mee ik ben liever naar ziggo gegaan

De oplossing

ik hoop dat ze een keer komen met een goede oplossing want dit gaat zo niet goed

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Destanli,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Destanli, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen