Klacht KPN: KPN glasvezel alles in 1 slecht beeld

FransS

Sinds december KPN glasvezel in huis, opzich goed geleverd. Wat mij al snel opviel was het slechte beeld(kwaliteit van de zenders). Voornamelijk de HD zenders zijn in mijn ogen niks meer dan SD beelden maar zeker geen HD beelden. En de gewone zenders wat zal ik zegen, wat een slecht beeld voor al dat dure geld in de maand. Meerdere malen contact gehad en instellingen gewijzigd, nieuwe experiabox v9 omgeruild, dit heeft alleen de internet verbetert omtrent gamen etc. Helaas blijft tv kijken onlangs een straf dan een plezier.
Had echt meer van KPN glasvezel verwacht, maar dit is echt treurig te noemen.

Kosteloos opzeggen van het contract of kosteloos overstappen naar een andere dienst van KPN zoals gewone interactieve tv ( dit uit ervaring bij schoonouders gezien en vele malen beter beeld kwaliteit) of kosteloos overstappen naar een ander provider.

KPN
    Geachte heer Stokhof,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    FransS
    Ik wacht geduldig af,
    KPN
    Geachte heer Stokhof, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?