Opgelost door KPN: Kpn glasvezel.
Details
De klacht
We zijn er in feite telefonisch mee akkoord gegaan om glasvezel te nemen. Men zou zorgen dat het aansloot op het pakket wat we op dat moment hadden (premium). Nou lang niet dus!! We kunnen niet meer opnemen met tv (wat niet gezegd is) we moeten er extra onbeperkt bellen bijnemen, dat was ons ook niet gezegd. Ook is de snelheid van internet droevig gesteld. We zouden 50 mbps krijgen. Niet dus. amper 20 haalt het. jawel mevr. dat kunt u sneller laten zetten, zitten extra kosten aan. We betalen al € 70,00 per maand !! Was met premium veel goedkoper en sneller... maar je kunt bellen wat je wilt, standaard antwoord nee mevr. u zit er een jaar aan vast. punt!! u heeft een brief gekregen waarin alle details stonden... no way geen brief gezien :( En dan heb je een medewerker die beloofd er naar te kijken, dan bel je terug en dan bestaat die collega ineens niet???? ze kunnen gewoon doen wat ze willen :( treurig.De oplossing
Dat men gewoon eens duidelijk wordt tegen mensen over extra kosten, enz. Wij weten wel als er ons niet geboden wordt wat ons beloofd is stappen we over naar een andere provider zodra het kan.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.