Opgelost door KPN: Kpn glasvezel.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12490
Gebruiker
Anoniem
Datum
7 reacties

Details

De klacht

We zijn er in feite telefonisch mee akkoord gegaan om glasvezel te nemen. Men zou zorgen dat het aansloot op het pakket wat we op dat moment hadden (premium). Nou lang niet dus!! We kunnen niet meer opnemen met tv (wat niet gezegd is) we moeten er extra onbeperkt bellen bijnemen, dat was ons ook niet gezegd. Ook is de snelheid van internet droevig gesteld. We zouden 50 mbps krijgen. Niet dus. amper 20 haalt het. jawel mevr. dat kunt u sneller laten zetten, zitten extra kosten aan. We betalen al € 70,00 per maand !! Was met premium veel goedkoper en sneller... maar je kunt bellen wat je wilt, standaard antwoord nee mevr. u zit er een jaar aan vast. punt!! u heeft een brief gekregen waarin alle details stonden... no way geen brief gezien :( En dan heb je een medewerker die beloofd er naar te kijken, dan bel je terug en dan bestaat die collega ineens niet???? ze kunnen gewoon doen wat ze willen :( treurig.

De oplossing

Dat men gewoon eens duidelijk wordt tegen mensen over extra kosten, enz. Wij weten wel als er ons niet geboden wordt wat ons beloofd is stappen we over naar een andere provider zodra het kan.

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bouten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Heb het ingevuld, sorry was ik vergeten.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bouten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Prima.. ik wacht af
  5. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Het is netjes opgelost. Deze klacht kan gesloten worden :)
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bouten,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Anoniem
    Datum
    We krijgen een eenmalige vergoeding omdat we niet krijgen wat ons beloofd is. Netjes opgelost!! Bedankt Kpn !!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen