Klacht KPN: KPN heeft beloofd om een lopende contract op te zeggen maar heeft dat niet gedaan

Klachtnummer
# 389408
Gebruiker
Mfidanci
Datum
2 reacties

Details

De klacht

İk heb besloten om over te stappen van Tele 2 naar KPN. Daarbij heb ik de opzegservice van KPN gebruikt. Ik heb er ook een bevestiging van. Vervolgens heb ik naar een jaar gezien dat mijn Tele 2 contract helemaal niet is opgezegd door KPN. En dat ik dubbel ben blijven betalen. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld van de KPN die meneer daar heeft eerst geprobeerd om allerlei uitwegen te vinden door de schuld op mij neer te leggen. Vervolgens wou hij alleen maar de helft gaan vergoeden. Ik ben hier totaal niet mee eens. Wij hebben de service van kpn vertrouwd en vervolgens hebben we te maken met dit. We hebben meer abbonementen lopen bij Tele2 dat is de reden dat we er zo laat achter zijn gekomen.

Ik vind het totaal niet gepast. Wij horen niet de dupe te zijn van een afspraak die KPN niet is nagekomen.

De oplossing

Ik hoop dat mijn schade word vergoed.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    Mfidanci
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Geboortedatum van de contractant is 01-02-1977. Ik verstuur het via mijn telefoon, ik doe de bijlage als foto erbij.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen