Klacht KPN: KPN heeft een verdubbelaar beloofd en nu ik aan het abonnement vast zit is het niet mogelijk.

Jasper1998

In maart dit jaar kon ik mijn abonnement verlengen bij KPN. Ik twijfelde of ik dit zou willen want voor hetzelfde geld kon ik bij een ander bedrijf een betere deal sluiten. Toen ik werd gebeld door een medewerker van KPN om te praten over contract verlenging heeft deze mij geadviseerd om toch bij KPN te blijven want aangezien ik er al 2 jaar een abonnement had zou het volgende abonnement wat ik afsloot verdubbeld worden.

Echter nu ik eenmaal vast zit aan het contract en toch nog steeds geen verdubbelaar heb gekregen kwamen er bij mij vraagtekens. Ik heb 3 keer de klantenservies gebeld en steeds krijg ik een andere reactie. De een zou iemand gaan bellen, vervolgens verbrak heel toevallig de verbinding. De ander zei dat het nog in behandeling was en de laatste zei dat ik er niets meer aan kon doen.

Nu zit ik dus vast aan een 2 jarig contract zonder verdubbelaar, hier heb ik geen 'ja' op gezegd. Vooraf aan het gesprek werd gezegd dat het gesprek zou worden opgenomen. Tijdens het gesprek moest ik benoemen wat mijn volgende abonnement zou worden. Hierin zei ik precies wat ik kreeg en dat mijn MB's en bel/sms-minuten zouden worden verdubbeld. De medewerker van KPN bevestigde dit.

Ik wil dat KPN doet wat het beloofd. Dat ik dus de verdubbelaar krijg.

Jasper1998
    KPN Klantenreacties CMT heeft contact opgenomen met mij en me een bod gegeven waar ik 'blij' mee moest zijn.. Dit heb ik geaccepteerd maar heb wel vermeld dat ik nog wat bedenk tijd wil hebben om mijn contract met KPN misschien toch te verbreken. Nu ik vandaag KPN opbel om mijn contract te beëindigen zeggen ze dat dit niet mogelijk is. Als ik dat wil moet ik mijn contract van 2 jaar afkopen.

Eerst word ik dus opgelicht omdat ik geen verdubbeling krijg. En nu ik wil opzeggen zit ik opeens vast aan mijn contract en kan ik alles gaan betalen terwijl het niet mijn schuld is.

Ik hoop dat u z.s.m. contact met mij wilt opnemen om dit te bespreken, want ik heb duidelijk gezegd dat ik de vergoeding onterecht vind en dat ik hem voor nu zou accepteren maar dat ik deze maand nog ging bedenken of ik wel verder wil met KPN.
    Geachte heer Breen,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Geachte heer Breen,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?