Klacht KPN: KPN heeft eenzijdig mijn pakket gewijzigd: ipv vaste telefonie heb ik nu Internet en Bellen.

Thomas

Het maandelijks opzeggen van mijn vaste telefoon is niet mogelijk. KPN heeft namelijk in mei 2012 eenzijdig -zonder mijn toestemming of verzoek- mijn pakket gewijzigd: Ipv vaste telefonie heb ik nu Internet en Bellen. Dit gebeurde 2 maanden geleden. waardoor zij claimen dat ik een 'nieuw jaarcontract heb wat ik moet afkopen voor 200e'. Als ik dan vraag om kopie van handtekening of bandopname wordt dit geweigerd, callcenter medewerkster vertelt zelfs geërgerd, voordat ze midden in mijn verhaal ophangt (ronduit schofterig!) 'dat KPN tot niets verplicht is en dat het aan mij is om een klacht in te dienen.' Als ik mijn klacht (voor iedereen zichtbaar) via facebook herhaal wordt de klacht snel van facebook verwijderd en word ik afgewimpeld met de reactie 'dat zij mij een bevestiging hebben gestuurd, twee maanden geleden.' Mijn reactie: ik vraag opnieuw om dan met een bewijs te komen (handtekening/ bandopname). Daar ging men gewoon niet op in.

Thomas Reinhold, Amsterdam

KPN biedt excuses aan dat zij eenzijdig, zonder geldig contract mij een dienst probeert af te laten nemen. Excuses voor het gedrag van de callcenter medewerkster (die
midden in mijn verhaal, waarin ik bewust niet te kwaad of onbeleefd ben geweest, wordt toegesnauwd dat ik zoiezo voor alles moet betalen waarop ze mijn ophangt).
Belangrijkste: KPN zal aan mijn initiele vraag voldoen: zij zullen mijn verzoek om mijn vaste telefoon af te sluiten (dus per 29 augustus) per direct inwilligen.

KPN
    Geachte heer Reinhold,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Thomas
    Als men echt even moeite zou doen is 'mijn zaak' binnen een dag afgehandeld. Hoelang duurt het om te zien dat een contract eenzijdig (door KPN) is afgesloten (= geen handtekening of geluidsbandopname van mijn kant)...
    KPN
    Geachte heer Reinhold,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?