Opgelost door KPN: KPN heeft geen idee hoe er internet op glasvezel aangesloten moet worden!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 340414
Gebruiker
12345
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zitten inmiddels al 4 weken te wachten op KPN om onze internet op glasvezel aan te sluiten. KPN zegd dat dit niet kan omdat reggefiber nog geen gereedmelding heeft verstuurd. Reggefiber zegt dit al lang gedaan te hebben. Is dus een welles nietes discussie waar wij als klant de dupe van zijn. Weer contact gehad met KPN maar krijg iedere keer een andere medewerker van de klantenservice aan de lijn die het geen van alle begrijpen. Er hoeft volgens reggefiber alleen een NT kastje opgehangen te worden door KPN . Voor de glasvezel heeft reggefiber alles in de meterkast in gereedheid gebracht. Volgens KPN zijn wij volgend jaar weer aan de beurt .

De oplossing

Graag internet en tv kunnen kijken .

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Erkelens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    12345
    Datum
    Op 10 januari staat de afspraak met de monteur. Dan worden wij aangesloten op de glasvezel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
12345
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag is de monteur van KPN langs geweest en heeft alles netjes aangesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen