Opgelost door KPN: KPN heeft geen idee hoe er internet op glasvezel aangesloten moet worden!

content Opgelost
12345

Zitten inmiddels al 4 weken te wachten op KPN om onze internet op glasvezel aan te sluiten. KPN zegd dat dit niet kan omdat reggefiber nog geen gereedmelding heeft verstuurd. Reggefiber zegt dit al lang gedaan te hebben. Is dus een welles nietes discussie waar wij als klant de dupe van zijn. Weer contact gehad met KPN maar krijg iedere keer een andere medewerker van de klantenservice aan de lijn die het geen van alle begrijpen. Er hoeft volgens reggefiber alleen een NT kastje opgehangen te worden door KPN . Voor de glasvezel heeft reggefiber alles in de meterkast in gereedheid gebracht. Volgens KPN zijn wij volgend jaar weer aan de beurt .

Graag internet en tv kunnen kijken .

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Erkelens,

KPN Klantenreacties CMT
    12345
    Op 10 januari staat de afspraak met de monteur. Dan worden wij aangesloten op de glasvezel.

12345
Vandaag is de monteur van KPN langs geweest en heeft alles netjes aangesloten.

Ook een klacht indienen over KPN?