Opgelost door KPN: KPN heeft mijn klacht ontvangen. Ze gaan contact met me opne3men. Dat is tot op heden niet gebeurd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 11135
Gebruiker
Francisca Smits
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via Klachtenkompas heb ik een klacht over de KPN ingediend. De KPN heeft laten weten mijn klacht ontvangen te hebben en contact met me op te nemen. Dit is nu bijna een week geleden. Ik heb nog niets van de KPN mogen vernemen.

De oplossing

De KPN moet nu eens echt gaan reageren ! Het lijkt erop dat deze klacht via klachtenkompas terzijde wordt gelegd net als mijn 6 brieven (waarvan 3 aangetekend) naar de KPN, over dit onderwerp.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Smits,Allereerst excuses dat er nog niet eerder contact met u is opgenomen.
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar.
    Zij zal binnenkort contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Francisca Smits
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Francisca Smits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen