Klacht KPN: KPN heeft mijn oude provider niet opgezegd

Klachtnummer
# 183200
Gebruiker
G Heikamp
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik ben Telefonische benaderd om bij KPN te komen, en hierbij is af gesproken dat KPN de overstap geheel zou regelen dus ook het opzeggen van de oude provider Ziggo
Echter is dit niet gebeurd, en nu schermen ze zich af dat het niet in de bevestigings- order staat
Maar een mondelinge of telefonische afspraak is toch rechts geldig neem ik aan

De oplossing

Dat KPN vanaf Mei-2016 mijn betalingen die ik extra heb nu van Ziggo vergoed

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Heikamp,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    G Heikamp
    Datum
    KPN heeft Vrijdag 02-09-2016 telefonische contact met mij op genomen, en toe ge zegt alle dubbelen kosten dus die van Ziggo te vergoeden, ik moest zelf Ziggo op zeggen dan, maar dat kon niet telefonische dus heb ik het schriftelijk gedaan verstuurd op zaterdag 03-09-2016, nog niets gehoord van Ziggo
    KPN zou mij Maandag 05-09-20916 terug bellen dat is echter niet gebeurd
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Heikamp,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  4. Auteur
    G Heikamp
    Datum
    KPN medewerkster heeft nog niet terug gebeld wacht nog even af tot volgende week
  5. Auteur
    G Heikamp
    Datum
    KPN heeft de toezegging gedaan de dubbele kosten te vergoeden
    een pluim voor KPN
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Heikamp,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    G Heikamp
    Datum
    De klacht is door KPN prima voldaan en verwerkt klasse

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen