Klacht KPN: KPN heeft mijn oude provider niet opgezegd

G Heikamp

Ik ben Telefonische benaderd om bij KPN te komen, en hierbij is af gesproken dat KPN de overstap geheel zou regelen dus ook het opzeggen van de oude provider Ziggo
Echter is dit niet gebeurd, en nu schermen ze zich af dat het niet in de bevestigings- order staat
Maar een mondelinge of telefonische afspraak is toch rechts geldig neem ik aan

Dat KPN vanaf Mei-2016 mijn betalingen die ik extra heb nu van Ziggo vergoed

Geachte heer/mevrouw Heikamp,

G Heikamp
    KPN heeft Vrijdag 02-09-2016 telefonische contact met mij op genomen, en toe ge zegt alle dubbelen kosten dus die van Ziggo te vergoeden, ik moest zelf Ziggo op zeggen dan, maar dat kon niet telefonische dus heb ik het schriftelijk gedaan verstuurd op zaterdag 03-09-2016, nog niets gehoord van Ziggo
    KPN zou mij Maandag 05-09-20916 terug bellen dat is echter niet gebeurd
    Geachte mevrouw Heikamp,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

G Heikamp
    KPN medewerkster heeft nog niet terug gebeld wacht nog even af tot volgende week
    G Heikamp
    KPN heeft de toezegging gedaan de dubbele kosten te vergoeden
    een pluim voor KPN
    Geachte heer/mevrouw Heikamp,

G Heikamp
    De klacht is door KPN prima voldaan en verwerkt klasse

Ook een klacht indienen over KPN?