Opgelost door KPN: KPN/Hi geeft geen restitutie en antwoordt niet meer

Mark

Begin december heb ik mijn iPhone 4S overgenomen van Hi. Dit ging niet probleemloos, zoals hier te lezen is: https://www.klachtenkompas.nl/hi/overnamebedrag-iphone-4s-32gb-1-maand-73-euro-hoger

Dhr. Brinkman van KPN heeft contact met mij opgenomen zoals was beloofd. De restitutie zou in orde worden gemaakt als ik zou aangeven dat er te veel van mijn rekening was afgeschreven. Er was dus inderdaad 182,95 euro in rekening gebracht. Dit heb ik gemaild naar dhr. Brinkman. Terwijl hij steeds erg snel reageerde, volgde er geen reactie. Dus toen heb ik nog maar even gewacht.
Nu vind ik het toch wel hoog tijd om die restitutie eens te krijgen. Drie dagen geleden weer gemaild en gevraagd om een reactie binnen 48 uur. Niks gehoord. Ik had al aangegeven dan opnieuw een klacht hier te plaatsen. Bij dezen dus. Als het op geld aankomt, lijkt KPN zijn beloftes niet na te komen. Ik heb nog steeds recht op de restitutie van ruim 70 euro, maar het contact met KPN is volledig verbroken...

Ik zou graag de restitutie binnen zeven dagen op mijn rekening hebben staan.
Ik wacht nu al bijna drie weken. Nu gaat het gelukkig om 'maar' 70 euro, al is dat genoeg geld. Maar stel dat het om een groot bedrag ging, dan liep ik bijvoorbeeld ook rente mis. Als we het zo gaan spelen kan ik er dus ook nog wel rente overheen vragen. Maar als KPN nu gewoon binnen zeven dagen de restitutie overmaakt, zal ik daar voor deze keer mee akkoord gaan.

Mark
    KPN heeft contact opgenomen. Het bedrag zou binnen 10 dagen worden overgemaakt. Als dit het geval is, is de zaak afgerond.
    Mark
    Inmiddels heeft KPN de restitutie overgemaakt. Dus de klantenservice krijgt toch nog een klein plusje.