Opgelost door KPN: KPN houdt zich niet aan haar afspraken en doet loze beloften.

Erik1974

Vorig jaar december overgestapt van KPN naar een andere provider omdat ik niet tevreden was over KPN. Nadat KPN mijn opzegging ontving werd ik nog gebeld door een uiterst vriendelijke medewerker die alle moeite deed om me te behouden als klant bij KPN.

Ik had echter een afspraak gemaakt met een andere partij en die wilde ik respecteren. Toen echter bleek dat die andere partij mijn internet aansluiting opleverde op een manier die mij echt heel erg ontevreden stemde heb ik besloten om te kijken wat ik voor afspraken met KPN zou kunnen maken. Wederom een uiterst vriendelijke medewerker gesproken die me een prima aanbod deed en me verzekerde dat KPN er ALLES aan zou doen om mijn internet en tv aansluiting EN een kwalitatief goed wifi signaal naar volle tevredenheid op zou leveren.

Daarnaast zou KPN er alles aan doen om afspraken te respecteren, goed naar eventuele klachten te luisteren en eventuele problemen zsm goed op te lossen.

Wat schetst mijn verbazing? Ik spreek met de medewerker af dat er op 23-1 (vandaag) een monteur zal komen tussen 14 en 16u om de installatie te doen en een goed wifi signaal op te leveren. Vervolgens krijgen we een mail waarin staat vermeld dat die medewerker toch heeft besloten om de monteur op 21- januari in te plannen. Als we toch op de 23e een monteur zouden willen dan moesten we dit laten weten....!!!!!

Ik heb dus wederom contact opgenomen met KPN om de monteur op 23-1 tussen 14u en 16u te laten komen.

Vervolgens krijgen we gisteren een sms van KPN met de melding dat er een monteur is geweest en dat onze diensten technisch zijn opgeleverd. Ik verwachtte dat dit ging om de aansluiting buitenshuis maar besloot even te bellen om dit zeker te weten. Tot mijn schrik hoorde ik toen dat om "een onverklaarbare reden onze monteur afspraak is geannuleerd!" Op mijn verzoek om ervoor te zorgen dat er toch vandaag, 23-1, een monteur zou komen, zou de medewerker zijn best gaan doen. Na een minuut of 5 in de wacht te hebben gestaan kwam hij terug en gaf hij aan nog geen oplossing te hebben. Omdat ik inmiddels een vergadering in moest zou hij me later op de dag terug bellen.

Na afloop van mijn vergadering zag ik dat hij tijdens die meeting 2x heeft gebeld. Daarna ben ik door KPN niet meer gebeld.

Vanochtend heb ik daarom zelf de telefoon maar weer gepakt en heb ik gebeld met KPN en het enige dat deze dame voor mij kon betekenen is dat er op de 25e een monteur langs zou kunnen komen. Eerder was absoluut niet mogelijk.

Ik verwacht dat de mooie praatjes worden waargemaakt en dat KPN van haar interne problemen niet mijn problemen maakt. Ik verwacht dat er vandaag tussen 14 en 16 een monteur op de stoep staat die een PERFECTE installatie aflevert. Al moet de CEO van KPN zelf komen, maar KPN heeft mij een belofte gedaan en die zal waargemaakt worden, linksom of rechtsom.

KPN
    Geachte heer Pasveer,

KPN Klantenreacties CMT
    Erik1974
    Ben nog niet tevreden over Wi-Fi, heb hierover contact gehad met Inge Nijboom. Als alles goed gaat wordt ik gebeld door de technische helpdesk om een afspraak te maken voor een monteur bezoek.
    Erik1974
    Kpn is goed bezig om mijn klachten naar tevredenheid op te lossen.

Erik1974
Er is een uiterst vakkundige monteur langs geweest die alle problemen heeft opgelost. Voel me zeer gewaardeerd als klant!

Ook een klacht indienen over KPN?