Klacht KPN: kpn houdt zich niet aan zijn belofte(s)

Klachtnummer
# 352209
Gebruiker
A. Mulder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

kpn belooft dat m'n contract met ziggo stopt als alles wat ik bij kpn heb besteld, het ook daadwerkelijk doet. dat is niet het geval.
ook heb ik zeker 1,5 uur (12x) gebeld met kpn om de problemen tijdelijk opgelost te krijgen (internet, tv).
ik krijg elke keer excuses voor het ongemak.
de tijdelijke oplossingen zoals digitenne: kabels niet compleet, moest een nieuwe kabel kopen. vervolgens niet aangesloten / aangemeld en dus alleen NPO 1,2,3. Daarvoor is geen digitenne nodig.
Ook de kabel voor de tijdelijke internet niet aanwezig.
het noodpak was duidelijk niet gecontroleerd.
na het zoveelste telefoontje eindelijk iemand die regelde dat ik meer zenders kon kijken via de digitenne. nog steeds minder dan het normale pakket belooft.
ik heb spijt van m'n overstap van ziggo naar kpn. zoveel stress!!

De oplossing

kpn hoort contact met mij op te nemen ipv ik met kpn.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mulder,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen