Klacht KPN: KPN incasseert te hoog abonnements bedrag, teruggebiekt, nu afgesloten en hoge kosten, op communicatie word niet gereageerd.

KPN Klacht

Ik heb een 2 - jarig KPN-Libelle abonnement onbeperkt bellen en SMS voor 29,50 per maand. In mei 2014 word ineens 51 euro geincasseerd, gebeld, volgens de medewerker zou "mijn korting op het abonnement"zijn afgelopen na 1 jaar. Nee dus heb een twee-jarig abonnement met 2 jaar korting! Enfin wil een klacht indienen maar dan vraagt KPN al je persoonsgegevens en je VOLLEDIGE bankrekeningnummer, dat ga ik dus niet op een website invullen, ooit van hacking gehoord? Reactie mijn klacht kan niet in behandeling genomen worden omdat ik niet mijn volledige bankrekeningnummer wil geven, raar als je belt zijn de laatste 3 cijfers genoeg. Maar goed, KPN kan mij geen creditfactuur sturen, dat staat hun boekhouding niet toe, creditering zal maand later pas plaatsvinden. Tsja mijn portemonnee staat het niet toe om fouten van de KPN voor te financieren. Dus ik betaal keurig 29,50 per maand. Ben nu afgesloten omdat KPN maar blijft beweren dat ik 51 euro had moeten betalen. Op mails geen reactie.

KPN moet ophouden met te doen of ik achterstallig ben met betalen, en excuses zouden ook welkom zijn. Nu ben ik afgesloten, smartphone is binnen dit jaar al diverse malen kapot geweest. Lastig als je een chronische ziekte hebt en te allen tijde hulpdiensten moet kunnen bereiken. Hierover diverse malen contact opgenomen maar men heeft maling aan klachten over disfunctioneren van KPN.

Ik vind KPN bijzonder klantonvriendelijk, kul om klachten niet in behandeling te nemen als je je eigen bankgegeven en privacy wil beschermen. Het word van kwaad tot erger. die arrogante houding.

Oplossing: abonnement onmiddellijk beëindigen en met behoud van nummer kunnen overstappen naar mobile provider die betere klantenservice heeft en deugdelijke toestellen en service verleend.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Althof,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN Klacht
    Ik heb geen enkele inhoudelijke reactie ontvangen alleen een enquête hoe ik over de afhandeling van klachten denk. Zelfs mijn e-mails direct aan directeur klantenservice (die mij blijft bestoken met reclame) en diverse leden raad van bestuur het doet KPN niets. Het woord onbeschoft is wat in me opkomt.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Althof, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN Klacht
    Klachten schijnen alleen op te lossen te zijn door een e-mail te sturen aan eelco.blok@kpn.com dat is de voorzitter Raad van Bestuur . Vragen of het niet onveilig is om via de onbeveiligde website van kpn al je persoonsgegevens inclusief bankrekeningnummer en mobile telefoonnummer te moeten opgeven blijven onbeantwoord. Gezien het bericht van vandaag dat er cybercriminelen miljarden gegevens hebben gehackt van websites het zegt de KPN niets. DOE DAT VOORAL NIET.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Althof, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN Klacht
    Deze klacht is geenszins afgehandeld. In gezamenlijk overleg met KPN is mijn abonnement beëindigd in december 2014, maar nu krijg ik aanmaningen over dat ik nog steeds maandelijks voor een disfunctionerend toestel zou moeten betalen., de gesprekskosten zijn er alleen afgehaald. Een abonnement beeindigen is een abonnement beëindigen, dus voor alle kosten . Nou eelco.blok@kpn.com ik ga je wel weer mailen!!!!

KPN Klacht

Ook een klacht indienen over KPN?