Opgelost door KPN: KPN Internetsnelheid ruim onder beloofde specificatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 259872
Gebruiker
f1
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goede dag,
Wij hebben -internet+bellen- instap en zijn niet tevreden over snelheid / prijs / specificaties.

Specificatie product stelt: 20 Mbit/s download en 2 Mbit/s upload.
Speedtest levert op: ~6,71 Mbit/s voor download en ~0,4Mbit/s voor upload.
Dat is slechts ~29% download en ~20% upload van de beloofde specificatie snelheid terwijl we voor 100% betalen, dat is niet naar verhouding. Bovendien constateer ik dat de te behalen snelheid met de snelheidstest over de jaren heen gezien steeds verder ZAKT.
Kwestie speelt reeds meerdere jaren. Ongeveer één jaar geleden via dit platform gemeld bij KPN. Afspraak gemaakt, die nu blijkbaar is vervallen, terwijl probleem niet is opgelost. (technisch blijkt dit ook niet te kunnen vlgs. KPN).

Bovendien zijn er afgelopen jaar diverse vrij lange storingen geweest.

Mvgr,

De oplossing

We zouden graag een -passende / in verhouding staande- oplossing hebben voor dit probleem.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Krezmien,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    f1
    Datum
    KPN heeft inderdaad gebeld en er is een afspraak gemaakt.
    Deze afspraak zou per email worden bevestigd, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd.
    Er ligt dus nog een actie bij KPN.
  3. Auteur
    f1
    Datum
    Na het sturen van een mail, ben ik door KPN teruggebeld.
    Excuses van KPN + bevestigingsmail ontvangen.
    Zaak afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
f1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen