Klacht KPN: KPN is geen open bedrijf

jan van Meel

ik heb nu al een paar maal gevraagd of de snelheid van internet verhoogd wordt. Zodat ik naar HD televisie kan kijken op beide decoders . En internet snelheid meer naar de 40 mb gaat waar voor ik betaal. Nu is het maar tien.
Ik zit nog steeds op een adsl lijn.
Mijn vraag Wanneer gaat de centrale Maarsen naar VDSL ? zodat ik wel HD kan kijken op beide decoders en meer snelheid internet.
maar ik vind nog steeds KPN een gebruiksvriendelijk produkt

een nieuwsbrief of informatie op het forum wanneer er aanpassingen aan het net

KPN
    Geachte heer Van Meel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ik ben benieuwd
    jan van Meel
    het is stil geworden kpn heeft het antwoordt niet blijkbaar
    jan van Meel
    Ik kijk op het forum van KPN wat zie ik ,ze bevelen de een providercheck aan . na raadpleging blijkt dat ik 2096 m van de centrale woon . de te behalen snelheid zo 16mb zijn en het is maar 10 mb kpn heeft toch iets uit te leggen. ben benieuwd naar de reactie
    KPN
    Geachte heer Van Meel, De behandelaar van deze reactie heeft getracht u telefonisch te bereiken. Dat is helaas niet gelukt. Wel heeft ze uw voicemail ingsproken,
    U kunt zelf ook de behandelaar van deze reactie rechtstreeks bereiken via
    070- 343 23 35.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    jan van Meel
    Het klopt het antwoordt apparaat is ingesproken .Maar ik heb wel terug gebeld en trof een van de collega,s . die had er niet zo zin om de klacht te behandelen . Diegene die mij apparaat had ingesproken die was er niet. Zij had een dag vrij gegund natuurlijk. Ik heb met die collega afgesproken dat zij mij per mail kan beantwoorden het wachten is nu op een mail telefonisch lukt niet
    jan van Meel
    en wachten en wachten.....................................................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    KPN
    Geachte heer Van Meel, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    jan van Meel
    Mijn gevoel is nu dat KPN geen openbaar via klantenkompas antwoord kan of wil geven. Een simpele vraag . Ik ben een keer gebeld . ik heb daarna zelf gebeld maar diegene die geen die de klacht in behandeling heeft was er niet . Hij zou doorgeven dat ik had gebeld. Ik vind het jammer KPN ik ga er dan ook mee stoppen
    spijtig

jan van Meel

Ook een klacht indienen over KPN?