Opgelost door KPN: KPN is niet eerlijk over de voorraden op de website.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 601788
Gebruiker
HdeRuiter
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Het is mij opgevallen dat KPN op de website zegt dat een bepaalde telefoon op voorraad is en na bestelling je de volgende dag gelijk een e-mail ontvangt dat de telefoon niet op voorraad is. Dit heb ik de laatste 6 maanden al 2 keer gehad. Volgens mij doet KPN dit met opzet om toch een bestelling te krijgen van de klant.

Gewenste oplossing

KPN moet eerlijk zijn over de voorraad van de telefoons.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Ruiter,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Ruiter,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen