Opgelost door KPN: KPN kan het nog slechter... al een nachtmerrie voor het is aangesloten!!

Albertien1954

Overgestapt van Ziggo (na jaren ellende) naar KPN compleet incl. Mobiel abonnement.
8 november zou KPN monteur de boel aansluiten. Het kon niet geen signaal glasvezel.14 november monteur 2 van KPN zou de boel aansluiten kon niet geen signaal maar doordat de monteur al bedrading had getrokken kon ik geen tv meer kijken in de slaapkamer. 15 november monteur van reggefiber kon niets doen er was een breuk ongeveer 85 meter vanaf mijn woning. 17 november zou de monteur tussen 8 en 10 uur komen maar er kwam niemand maar eens gebeld nee hij kwam niet want het probleem buiten was nog niet opgelost. Ik zou voor een nieuwe afspraak worden gebeld. Ondertussen had de kpn mij op 16 november gebeld om een nieuwe afspraak voor 20 november met de kpn monteur in te plannen. De afdeling die hierover gaat kun je niet bellen ze kunnen alleen jou bellen. Nu komt et dus nog een afspraak met reggefiber als het dan is opgelost komt er weer een afspraak met kpn monteur. Dat zijn dus 7 dagdelen als het dan werkt waarvoor ik in huis heb gezeten. Dat niet alleen de mensen van KPN en reggefiber werken hebben ze geen boodschap aan anders zou de mogelijkheid van een avonddienst worden geboden. Ik ben heel benieuwd wat KPN er tegenover gaat zetten als schadeloosheidsstelling. Ziggo is opgezegd met de overstapservice van KPN maar niemand in het klantencontactcenter kon mij vertellen dat de oude provider blijft aangesloten tot de nieuwe is aangesloten. Wat ze wel deden dat ik een noodpakket kon ophalen bij de winkel wilde ik.het thuisbezorgd krijgen kost mij dat 10 euro.
Over service gesproken. Ik heb er werkelijk geen woorden voor. KPN schuift het af op reggefiber maar daar heb ik geen contract mee gesloten wel met de kpn en reggefiber mag geen contact met kpn opnemen dat het maandag nog niet kan worden aangesloten. Ik ondertussen op het kookpunt KPN gebeld nou zou maandag worden teruggebeld ze zouden het doorzetten naar outbound wat een giller dan is die monteur hier al aan de deur geweest. Wat een organisatie het is niet meer te filmen. Als ze je handtekening maar hebben dan begint de ellende en niemand die het fatsoen heeft te zeggen we gaan die mevrouw eens bellen om een schadevergoeding aan te bieden want dit kan echt niet. Je word overstelpt met mailtjes en sms-jes waar je niets aan hebt met verwijzingen erin waar je niets mee kunt. Het is zo slecht ik heb er geen woorden meer voor. BETER KUNNEN WE HET NIET MAKEN WEL SLECHTER!!!!!!!

Excuses, behoorlijke compensatie, dat het eindelijk eens werkt. Ze mogen voor dit soort problemen wel eens een aparte service opzetten zodat je KPN kunt bellen want met het huidige systeem is er niets voor en laten ze die standaard mails eens aanpassen die je niets bieden zolang de aansluiting nog niet is gerealiseerd.

KPN
    Geachte mevrouw Vos,

KPN Klantenreacties CMT
    Albertien1954

20 november gebeld door KPN rechtstreeks telefoonnummer en contactpersoon gekregen. Ze gaan het uitzoeken.
    Nog steeds niets van alles.
    Reggefiber denkt stil blijven zitten het lost zich vanzelf wel op m.a.w ZE HEBBEN DE BREUK NIET KUNNEN VINDEN EN ZITTEN GEWOON MET DE BENEN OP HET BUREAU KOPJE KOFFIE ERBIJ UIT HUN NEUS TE VRETEN. Anderhalve week hebben ze helemaal niets gedaan.
    Niemand weet wie wat doet geldt overigens voor KPN als Reggefibber. 8 November had alles aangeslotern moeten zijn vanaf die dag weten ze dat er een probleem is. HET HAD ALLANG OPGELOST MOETEN EN KUNNEN ZIJN. Reggefiber belde vrijdag 24 november met de vraag u heeft een STORING??? KPN REGEL HET!!! DIT KAN ECHT NIET!!!!!

Albertien1954
    30 november en tig telefoontjes later nog steeds geen KPN in huis.
    Net gebeld door reggefiber 16.00 uur. Ze gaan proberen het punt te vinden maar kreeg meteen te horen dat het wss niet zou worden opgelost en er weer een vervolgafspraak nodig zou zijn hoewel er voor 1 december al een monteur vd KPN is ingepland. Hele donderdagmiddag weer in huis zitten wachten op reggefiber. Communicatie is zeer slecht. KPN zegt tussen 12.00 uur en 15.00 uur nee zegt reggefiber KPN heeft het fout tussen 15.00 uur en 18.00 uur. Ik heb geregeld dat ik morgenmiddag voor de kpn vanaf 15.00 uur in huis ben maar niets is zeker. Het is te belachelijk voor woorden. Heb de rekening vd Ziggo weer betaald inclusief onbeperkt bellen waarvoor ik een mobiel abonnement bij KPN heb afgesloten. Ik ben heel benieuwd wat uiteindelijk ter compensatie wordt aangeboden. Alle uren die ik er voor in huis heb gezeten de extra ziggo kosten de ergenis het niet kunnen gebruik maken van mijn tv op de slaapkamer omdat de KPN monteur de Ziggo kabels eruit heeft getrokken en ook nog eens kapotte kabels met plakbandjes heeft geplakt in plaats van te vervangen hij heeft ze kapot gemaakt los het dan ook veilig op maar niet met plakbandjes.
    8 november was het probleem geen signaal bekend vandaag 30 november drie weken later en er is nog steeds niets opgelost. IK KAN ER GEEN BEGRIP MEER VOOR OPBRENGEN!!!!!
    BOOS BOOS VERSCHRIKKELIJK BOOS!!!!!

Albertien1954
    Even een update. De heren van reggefiber stonden om 17.00 (30 november) aan de deur. Ze konden het probleem niet verhelpen want er stond een auto op de parkeerplaats waaronder de breuk zat. Volgens de heren stond daar nooit een auto. Mijn vraag: is het een officiële parkeerplaats, antwoord Ja. Mijn vraag: was het bekend dat de breuk onder een parkeerplaats lag, antwoord Ja. Mijn vraag en nu, antwoord nu kunnen we niets.
    SORRY MAAR DOMMIGHEID TEN TOP DAN REGEL JE TOCH EERST DAT DIE PARKEERPLAATS WORDT AFGEZET. HOE DOM KUN JE ZIJN!!!!!
    BEN BENIEUWD OF ZE MORGEN 1 DECEMBER IN DE OCHTEND HET PROBLEEM OP GAAN LOSSEN ZODAT DE MONTEUR van KPN NIET VOOR NIETS HIER VOOR DE DEUR STAAT!!!!!!!!!
    Kan iemand mij nog vertellen wat ik voor mogelijkheden heb om dit opgelost te krijgen!!!
    Even een update.
    Vanmorgen 1 december gebeld door reggefiber. Tussen 14.00 en 16.00 uur gingen ze weer zoeken. Op mijn vraag maar wat als er weer één auto op staat. Dan kunnen wij niets en wij kunnen het niet regelen dat er een.pion op staat.
    Ik maar weer eens met KPN gebeld. Ze had gehoord dat er 30 november niets was gebeurd maar het verhaal vd parkeerplaats was nieuw.
    Reggefiber belt nog een keer. We zijn net langs de parkeerplaats gereden maar er stast een auto op. Dan moet je het oplossen. Nou die oplossing hadden ze. Of ik rondjes langs de parkeerplaats kon gaan rijden. De broek zakt je af dit slaat werkelijk alles. Ik stelde voor er een monteur neer te zetten om te k8jken wanneer de auto weg was. Nou maar dat kon niet die monteur moet werken daar is geen tijd voor. Het is één giller want ik moet dus vrij nemen en rondjes gaan rijden voor reggefiber om een probleem.op te lossen wat niet mijn probleem is. Om reggegiber kosten en tijd te besparen moet ik vrij nemen van mijn werk om hun werk over te nemen op mijn kosten. IK BEN WERKELIJK MET STOMHEID GESLAGEN HOE VERZINNEN ZE HET WAAR HALEN ZE HET LEF WEG. KPN maar weer gebeld en duidelijk gemaakt dat ik mocht het vandaag niet in orde komen mijn KPN compleet incl. Mobiel contract opgezegd wil hebben. Willen ze daar niet aan mee willen werken ik neem en kan geen vrij meer krijgen voor dit onbegrijpelijke spektakel ze passen zich maar aan mij aan. Ze wachten maar op mij ik heb genoeg gewacht op mensen van reggefiber die vervolgens niet kwamen op mensen van KPN die vervolgens niets kunnen. OM GEK VAN TE WORDEN!!!

Albertien1954
    1 december eind vd middag. De monteur van reggefiber komt melden dat er nog steeds een auto staat en ze niets kunnen wel adviseert hij mij het contract met kpn te beëndigen omdat ze niet leveren waar ik recht op heb.
    17.00 uur de monteur van KPN belt mij "U heeft een storing??????" Nee als niets nog werkt kan ik geen storing hebben. Ja maar ik kom toch bij u. Nou niet nodig u.kunt hier niets doen. Korte uitleg gegeven pffffffffff word er zo moe van.
    Zaterdag 2 december 16.00 uur komt de post mijn DigiD pakket bezorgen. He he kan ik eindelijk tv kijken in de slaapkamer. Voel goede moed begin ik het pakket te ontleden en de instructie door te lezen en tot mijn verbazing geen smartcard. KPN gebeld. Mevrouw die moet er in een enveloppe bij zitten. Niet dus. Dan zijn ze die vergeten er bij te doen. Na nog wat heen en weer gepraat en voor de zoveelste keer de doos met inhoud te hebben gecontroleerd. Mevrouw ik stuur u een smartcard toe. Wanneer ontvang ik die eigenlijk vraag ik me af want maandag is er geen postbezorging.
    Met Ziggo had ik steeds problemen maar het begint er op te lijken dat ik van de hemel in de hel ben beland met KPN.
    Wordt vervolgd!!!!!!!
    Albertien1954
    Maandag 3 december KPN belt. Mevr. U had gebeld voor aan afspraak met een monteur zaterdag. Nee ik heb gebeld voor een smartcard. O dan sturen we die op. SMS van KPN dat ik een heel nieuw digid pakket zou ontvangen.
    Mijn contactpersoon van KPN gebeld dat ik het contract wilde openbreken want dit kan echt niet langer. Nou moest nog naar even afwachten.
    Maandag belt een bedrijf wij gaan nu zelf kijken of we de breuk kunnen maken ze hadden steeds een onderaannemer gestuurd. Maandag was het niet opgelost ze gingen dinsdag verder met de werkzaamheden.
    Dinsag rond 12.00 uur stonden de heren hier onaangekondigd aan de deur want ja je moet wel 24 uur per dag ten dienste staan van iedereen. Omdat het niet altijd uitkomt hebben we daar het afspraken systeem voor maar ook daar hebben ze geen boodschap aan. Kpn belt of ze toch nog even langs konden komen want ze waren nog in de buurt. Zijn ze daar doof ofzo het komt nu niet uit of verwachten ze daar dan ook nog tekst en uitleg bij. Tussen 16.00 en 17.00 uur zijn ze welkom. Nou dat kwam de heren niet uit en er was ineens ook geen noodzaak meer het signaal te controleren alvorens de KPN monteur weer in te schakelen. Heel erg vreemd maar het laat de flexibiliteit wel zien. Waar ik mij steeds maar weer heb aangepast wensen ze zich niet één keer aan mij aan te passen. Mijn afspraken mijn werk het is ondergeschikt hoewel ik ondertussen dagelijks meerdere keren met KPN Reggefiber en andere onderdelen aan de telefoon heb gehangen over de voortgang. Ik, de dienst die KPN vanaf 8 november had moeten leveren op 5 december nog niet heb geleverd gekregen. Ik zeker 7 dagdelen vrij heb moeten maken/nemen zonder resultaat en we zijn er nog niet. Ik dan één keer zeg nee het kan nu niet en men dan liever niet ingaat om te controleren op een later tijdstip met het risico dat de monteur van KPN voor de vierde keer onverrichter zake naar huis kan en ik nog steeds geen KPN in huis heb ach ja wat boeit ze dat. ZO FOUT DIT!!!!!! HET VERBAASD MIJ HOGELIJK DAT MEN DENKT DAT DE KLANT 24/7 BEREIKBAAR BESCHIKBAAR EN.IN HUIS DIENT TE ZIJN WANNEER HET HUN UITKOMT. BEN NOG STEEDS BENIEUWD WAT DE VERGOEDING GAAT WORDEN WANT DAAR IS NOG STEEDS NIET OVER GESPROKEN!!!!!
    Albertien1954
    Bijna een maand later dan gepland 8 november is 6 december geworden heb ik dan eindelijk mijn KPN aansluitingen alleen nog even wachten tot mijn pluspakket werkt. Veel woorden wil ik er niet meer aan besteden. Ik denk dat veel mensen inclusief mijzelf begrip kunnen hebben dat dingen kapot kunnen gaan maar waar ik geen begrip voor kan hebben is over de weg van 8 november naar vandaag 6 december toe. Alles wat je kunt bedenken is wel mis gegaan. Alle dagdelen die ik vrij heb moeten houden, afspraken die niet na werden gekomen , slechte communicatie, te veel schijven waar alles over loopt, de onwetendheid van de mensen van het klantencontactcentrum. Deskundigheid en correcte informatie kan veel ergernis wegnemen. Hier zou KPN nog veel winst kunnen behalen door verbeterpunten aan te brengen. KPN monteurs doen hun best maar een KPN monteur zou toch moeten weten nooit kabels uit de muur te trekken alvorens het signaal te controleren. DigiD pakket waar ik geen smartcard kon vinden volgens klantcontactcentrum moet die in een enveloppe erbij zitten. Nee, nadat ik met twee van deze pakketten zit, laat de monteur mij zien dat het aan de zijkant van de doos zit. Beide pakketten gaan ongebruikt mee met de monteur. Nu de Ziggo spullen nog retour sturen me even verdiepen in het KPN gebeuren werkt net even anders, ook zenders op andere nummers en afwachten wat de compensatie is dan kan ik deze hele poppenkast achter mij laten. Pfff.....wordt dus denk ik niet meer vervolgd tenzij........
    Albertien1954

7 december compensatie is aangeboden en geaccepteerd. Blij blij hehe nog even wachten tot het pluspakket werkt.
    Nou dat werkt nog niet. Volgens de monteur die het eerst had over 3 dagen maar later nadat hij het had gecheckt op de pc, het loopt dus over 24 uur dan moet het werken. Tijdens het gesprek vanmorgen mbt de afwikkeling nog aangegeven. 24 uur werd mij bevestigd. Net even met KPN gebeld duurde 2 dagen want er waren veel compleet aanvragen. Wat een motivatie wat heb ik daar aan. Vraag je het pluspakket via het menu aan dan werkt het binnen één kwartier. Nog te volgen..... voor mij niet.

Albertien1954
Compensatie plus bloemen plus excuses

Ook een klacht indienen over KPN?